Tetra Paki kaks kuud kestnud mahlapaki kogumismängu jooksul kogus rohkem kui 5900 koolilast üle Eesti 51 424 tühja mahlapakki taaskasutuse eesmärgil.
Üle kogu Eesti võttis Tetra Pak mahlapaki kogumismängust osa üle 200 võistkonna (klassi) ning kogutud tühjadest mahlapakkidest saadava virtuaalse pakitorni kõrguseks on ligi 11 kilomeetrit. Kõrgeima virtuaalse torni ehitas Tallinna Laagna Lasteaed Põhikool, mille kõrgus oli 753,17 meetrit. Nendele kuulub kampaania peaauhind, milleks on Eesti hetke kuumim popstaar Getter Jaani eksklusiivkontsert.
Tetra Pak mahlapaki kogumismäng toimus koolilaste hulgas samaaegselt üle Baltikumi. Kampaaniast võttis osa 19 140 koolilast Eestist, Lätist ja Leedust. Iga riigi võistkonnad konkureerisid omavahel eesmärgil koguda võimalikult palju Tetra Pak tühje mahla-, nektari- ning mahlajoogipakke, et ehitada neist kõrgeim virtuaalne “pakitorn”.
Oktoobri alguses aktiivselt käivitunud ning eelkõige hariva sotsiaalse kampaania ja interaktiivse mängu jooksul koguti üle kogu Baltimaade kokku 201 602 tühja mahlapakki, mille kõrguseks on üle 42 kilomeetri.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tetra Pak mahlapaki kogumismängu raames kogutud tühjad mahlapakid korjab kokku ning taaskasutab Ligatne paberivabrik.
Seotud lood
Koolilaste kogutud tühjade mahlapakkide virna kõrgus ületab maailma kõrgeima mäetipu Mount Everesti.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.