Autor: Ain Alvela • 8. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mööbel vajab nišše ja ekspordiauke

Kuigi tänavu saavutas enamik Eesti mööblifirmadest ksiiriaastatega võrreldes mõõduka kasvu, valitsevad mööbliturul siiski heitlikud ajad – tingimustes, kus Euroopa turg on languses, suudavad käivet kasvatada vaid vähesed, julgete uuendustega välja tulevad ettevõtted, kirjutab tänane Äripäeva Tööstuse rubriik.

Kui 2010. aasta oli edukaim pehmemööbli tootjatele, siis tänavu näitavad käibe suuremat kasvu ilmselt korpusmööbli valmistamisega tegelevad ettevõtted. Sellegipoolest moodustab pehmemööbli eksport vähemalt 40% kogu Eesti mööbliekspordist. Ja eksport, veelgi enam – väga täpse ekspordiaugu, nišši ja sihtgrupi tabamine on just selles tööstusharus eriliselt tähtsal kohal. Kui siiani on meie põhilised ekspordi sihtriigid olnud Soome, Rootsi ja Taani, siis üha enam tuleb panustada nn Vana Euroopa turgudele – just neid müügiauke ja nišše otsides. Loe lähemalt tänasest Äripäevast.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077