Eesti Toiduliidu juhataja Sirje Potisepp hoiatas jaekaubanduskonverentsil Eesti tootjaid private labeli, ehk omamärgi toodete kasvava populaarsuse eest.
Potisepa sõnul omamärgitoodete mahud aina kasvavad ja värske jaekaubanduse seireuuring näitab tarbijate usalduse kasvu private label'i toodete vastu. „Madala hinnaga kauplustekettide omamärgitooted pärsivad pikemas perspektiivis Eesti toiduainetööstuse tootearendust ja innovatsiooni,“ avaldas Potisepp arvamust.
Ka on Potisepa sõnul eestimaise toidukauba eelistus tarbija hinges märksa suurem, kui see väljendub tegelikes ostudes. „Meedia võimendab meelsasti tarbija jaoks tundlikku hinnatemaatikat,“ ütles Potisepp. Tema sõnul on tulemuseks hinnasõda, mille esimene ohver on reeglina meie toiduainetööstus ning selle järel tabab selle languse järellainetus paratamatult ka jaekaubandust,“ märkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Muuga tööstuspark, mis asub Eesti suurima kaubasadama territooriumil, hõlmab 76 hektarit. Sadamasisene asukoht on atraktiivne nii Eesti kui ka väliskapitalil põhinevatele tootmisettevõtetele ning annab võimaluse vähendada transpordikulusid. Enamik krunte on juba kaetud eelkokkulepete või kavandatavate investeeringutega, kuid kahele viimasele vabadest kinnistutest ootab Tallinna Sadam pakkumisi avaliku konkursi korras hiljemalt novembri lõpuks.