• 22.11.11, 14:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Potisepp: Private label ohustab toidutööstuse tootearendust

Eesti Toiduliidu juhataja Sirje Potisepp hoiatas jaekaubanduskonverentsil Eesti tootjaid private labeli, ehk omamärgi toodete kasvava populaarsuse eest.
Potisepa sõnul omamärgitoodete mahud aina kasvavad ja värske jaekaubanduse seireuuring näitab tarbijate usalduse kasvu private label'i toodete vastu. „Madala hinnaga kauplustekettide omamärgitooted pärsivad pikemas perspektiivis Eesti toiduainetööstuse tootearendust ja innovatsiooni,“ avaldas Potisepp arvamust.
Ka on Potisepa sõnul eestimaise toidukauba eelistus tarbija hinges märksa suurem, kui see väljendub tegelikes ostudes. „Meedia võimendab meelsasti tarbija jaoks tundlikku hinnatemaatikat,“ ütles Potisepp. Tema sõnul on tulemuseks hinnasõda, mille esimene ohver on reeglina meie toiduainetööstus ning selle järel tabab selle languse järellainetus paratamatult ka jaekaubandust,“ märkis ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele