AS Premia Foods juhatuse esimees Kuldar Leis kinnitab, et ettevõtte turuosa Eesti jäätiseturul on aasta algusest kuni 3. kvartali lõpuni olnud stabiilselt 42%.
Vastuseks AS Balbiino varasemale teatele, et AC Nielseni andmetel on Balbiino jäätise kõrghooajal aprillist augustini turuosa kasvatanud 2% ja Premia samal ajal kaotanud 3,9%, viitab Leis samuti uuringufirma andmetele ning kinnitab, et Premia ei ole turuosa jäätiseturul kaotanud.
Leisi väitel on AC Nielseni andmetel eestlaste lemmikuks Premia toodetavad Eriti Rammusad jäätised, mis moodustavad Eesti rahalisest jäätiseturust 13%. Kokku on Premia jäätistel 42% Eesti jäätiseturu rahalisest turust.
AS Balbiino rahaline turuosa oli 3. kvartali lõpus 21,7% ja mahuline turuosa 23,3% ning ettevõte on Eesti jäätiseturul teisel kohal. Leis ütleb, et AC Nielseni kinnitusel ei ole 1.-3. kvartalini Balbiino rahaline ega mahuline turuosa ulatunud nende endi poolt välja öeldud 24%ni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Turu-uuringu firma AC Nielsen andmetel kasvas jäätise kõrghooajal aprillist augustini Balbiino turuosa 2%, Premia kaotas samal ajal aga 3,9% oma turuosast.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.