Turu-uuringu firma AC Nielsen andmetel kasvas jäätise kõrghooajal aprillist augustini Balbiino turuosa 2%, Premia kaotas samal ajal aga 3,9% oma turuosast.
Balbiino turuosa ulatub nüüd 24%ni.
Balbiino juhataja Kaido Salurand ütleb, et ettevõte on võitnud turuosa, kuna toodab kodumaisest koorest ja säilitusaineteta. Saluranna kinnistusel ei jää Balbiino tootearendusmeeskond puhkama ka talvisel jäätisehooajal, tuues igal aastal turule ligi paarkümmend uut toodet.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
AS Premia Foods juhatuse esimees Kuldar Leis kinnitab, et ettevõtte turuosa Eesti jäätiseturul on aasta algusest kuni 3. kvartali lõpuni olnud stabiilselt 42%.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.