13. - 16. septembrini Moskvas toimuval toidumessil World Food Moscow 2011 osalevad Eetsist piimandusühistu E-Piim, AS Salvest ja V.G.A. Kaubandus AS.
Eesti toiduettevõtete eesmärk on laiendada oma müügivõrku Venemaal, teatab Eesti ettevõtete messil osalmist korraldav Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja. Venemaa turul on aastaid edukalt juustu müünud piimandusühistu E-Piim. Ka Salvest ja V.G.A. Kaubandus on kogenud eksportijad, kes loodavad Venemaal uusi müügivõimalusi leida. Salvesti tootevalikus on hoidised, alustades purgisuppidest kuni beebitoitudeni. V.G.A. Kaubandus on üks Eesti esimesi vinnutatud veiseliha tootjaid, kelle tooted on saadaval kaubamärgi all Beef Jerky.
Eesti ettevõtete stendid leiab hallist 8.1 (stendi numbrid K301, K303, K203).
Moskva toidumessile oodatakse umbes 60 000 külastajat, nende hulgas olulisemad Venemaa hulgimüüjad ja teised toidusektori esindajad. Messil osaleb 1380 eksponenti 56 erinevast riigist, võrreldes mullusega on osalevate ettevõtete arv 10% kasvanud. Kokku on messipinda 23 500 m2.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Piimatööstusettevõtte TERE e-ainete vaba jogurtisari Natural pälvis messil „World Food Moskva 2011” toimunud toiduainete ja jookide konkursil „Aasta toode 2011” kuldmedali. Lisaks võideti kaks pronksmedalit.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.