Premia Tallinna Külmhoone juhatuse esimees Kuldar Leis räägib 14. septemebril toimuval Äripäeva seminaril, kuidas Premia on loonud teadlaste abiga suurimat kasumit andvaid jäätiseid.
Tänavu teises kvartalis kasvas Premia jäätise müük võrreldes eelmise aastaga üle 3 miljoni euro, ehk 33%. Poolaasta kokkuvõttes kasvas jäätiste müük 5,2 miljonit eurot, ehk 47%. Jäätised on Premia käibekasvu suurimaks mootoriks ning ka ettevõtte suurimad kasumiallikad, ütleb Kuldar Leis.
Premia on läbi aastate vanu jäätiseretsepte parandatud ja uusi jäätisesorte loonud koos teadlastega. 14. septemebril toimuval seminaril
„Kuidas jõuda tööstuses eduka koostööni teadlastega?“ räägib Kuldar Leis kogemusest, kuidas koostöös teadlastga luua tooteid, millest saavad ettevõtte kasvumootorid. Samuti ka ohtudest, miks alati kõik ühistööd teadastega edukaks ei osutu.
Seminari kohta leiab täpsemat infot
SIIT või registreeruda osalema
SIIT.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Insenerikeskkonna GrabCAD arendajad on saanud valmis lahenduse, mis võimaldab ettevõttel oma tootearendusse kaasata üle maailma enam kui 20 000 inseneri.
Steelhouse Group Estonia OÜ ja
1UP Technology OÜ viisid koostöös Estoveri piimatööstusega ellu uue riivjuustu ja juustukuubiku transpordiliini projekti. Eesmärk oli luua uuenduslik, retseptipõhiselt konfigureeritav ja automatiseeritud tootmisliin, kus toimuks automaatne maitseainete ja muude lisandite doseerimine, samuti ka liinide automaatne pesemine. Lahendus pidi olema lihtsalt hallatav ja suuteline vajadusel korrigeerima inimlike vigade tõttu tekkinud sisendvigu – tänu nutikale juhtloogikale ja paindlikule automatiseerimissüsteemile.