• 31.08.11, 12:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Joogitootjate TOP 2. koht: Linda Nektar suurendab tootmismahtu

2010. aasta märkimisväärse käibekasvu taga olid julged otsused 2009. aastal.
“2009.aasta sügisel tulime eduka toote- ja tehnoloogiaarenduse tulemusena turule uute toodetega, mis võeti meie klientide poolt hästi vastu ning millest on ka tingitud märkimisväärne käibe kasv 2010. aastal. Tehnoloogiasse tehtud investeeringute eesmärk oli tõsta toodangu lisandväärtust. Lisaks tehti olulisi kulutusi ettevõtte keskkonnasäästlikkuse tõstmiseks,” kommenteeris firma tegevjuht Kadri Rauba.
Sel aastal loodab ettevõte säilitada või veidi kasvatada tootmismahtusid ning käivet. Oluliselt on mõjutanud ettevõtte tegevust sel aastal toorainete, eriti suhkru, märkimisväärne hinnatõus maailmaturul.
Sellel aastal tehtavad investeeringud on Linda Nektaril peamiselt suunatud tootmise tõhustamisele ning toote- ning tehnoloogiaarendusele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

“Pikemas perspektiivis oleme plaaninud investeerida tootmishoonerenoveerimisele ja laiendamisele. Äärmiselt oluliseks peame ka jätkuvat tootearendust, milleks oleme kaasanud teadusasutusi nii Eestis kui ka väljaspoolt Eestit” sõnas Rauba.
AS Linda Nektar on spetsialiseerunud kääritatud jookide (pakendamata õunavein) tootmisele joogitööstustele. Ettevõtte toodangut kasutatakse toorainena siidri ja teiste alkohoolsete jookide tootmisel. Firma klientideks on joogitööstused Baltimaades ning Skandinaavias.

Seotud lood

Uudised
  • 08.09.15, 11:09
Linda Nektar investeerib aroomiärisse
Mai lõpus Tallinna börsile läinud Võrumaa joogitootja Linda Nektar plaanib järgmisel aastal hoolega laieneda ja investeerida, eelkõige uude nende enda välja töötatud aroomitehnoloogiasse.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.10.25, 18:27
HUUMi plahvatuslik hüpe Tartu garaažist maailmaturule Odoo abiga
HUUM alustas garaažiettevõttena, mis asus „kusagil Tartus“ ja valmistas keriseid. Kuid ettevõtte ambitsioon oli edasi kasvada nii garaažist kui ka Tartust. Selleks tuli valida omale ka ERP süsteem, mis ei jääks arengu tarbeks kitsaks, kuid ei tekitaks oma halduse või kulukuse poolt liigset koormust. Valikus olid mitmed tootmisele optimeeritud ERP süsteemid ja Odoo.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele