Kahe Eesti suurema joogitootja võrdluses oli möödunud aasta edukam A.Le Coqile, kelle käive oli Saku Õlletehasest ligi 20 miljonit eurot suurem ja ärikasum ligi neli korda kõrgem.
A. Le Coqi müügitulu oli möödunud aastal 69,46 miljonit eurot, Saku Õlletehasel 49,71 miljonit eurot. Ärikasumit teenis A.Le Coq 11,91 miljonit eurot, Saku Õlletehas 3,06 miljonit eurot.
„Eelmise aasta peamine märksõna oli eksport,“ ütles A. Le Coci juht Tarmo Noop. Samas lisas ta, et ka 8%-line müügikasv kohalikule turule on märkimisväärne. „See tähendas ka seda, et hõivati turgu konkurentidelt. „Müük Eesti turule kasvas kõigis segmentides: õlu, siider, long drink’id, karastusjoogid. Täiesti uus segment ja ülimalt edukas oli meie jaoks mahlaturule sisenemine. Kaheliitriste mahlade segmendis oleme saavutanud lühikese ajaga domineeriva positsiooni,“ kommenteeris Noop edukat tegevust.
Keskmiselt toob A.Le Coq igal aastal turule paarkümmend uut toodet, uute toodete osakaal on firmal viiendik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Täna avaldatud Äripäeva Joogitootjate TOPis võitis taaskord A. Le Coq AS. Ettevõte on olnud Äripäeva toiduainetööstuste ja joogitootjate edetabelites varem edukaim viiel korral.
Eesti energiasüsteem seisab teelahkmel, kus ühelt poolt on surve vähendada kasvuhoonegaaside emissioone ning teisalt tagada varustuskindlus ja konkurentsivõime rahvusvahelisel turul. Taastuvenergia areng on vältimatu samm, kuid seda saadab küsimus: kas meie sõltuvus välismaistest tehnoloogiatest ei suurene veelgi? Paneelid, inverterid ja akud vajavad materjale ning tootmisvõimsusi, mida Euroopas napib. Samas pakub taastuvenergia mitmeid strateegilisi eeliseid.