A. Le Coqi müügitulu oli möödunud aastal 69,46 miljonit eurot, Saku Õlletehasel 49,71 miljonit eurot. Ärikasumit teenis A.Le Coq 11,91 miljonit eurot, Saku Õlletehas 3,06 miljonit eurot.
„Eelmise aasta peamine märksõna oli eksport,“ ütles A. Le Coci juht Tarmo Noop. Samas lisas ta, et ka 8%-line müügikasv kohalikule turule on märkimisväärne. „See tähendas ka seda, et hõivati turgu konkurentidelt. „Müük Eesti turule kasvas kõigis segmentides: õlu, siider, long drink’id, karastusjoogid. Täiesti uus segment ja ülimalt edukas oli meie jaoks mahlaturule sisenemine. Kaheliitriste mahlade segmendis oleme saavutanud lühikese ajaga domineeriva positsiooni,“ kommenteeris Noop edukat tegevust.
Keskmiselt toob A.Le Coq igal aastal turule paarkümmend uut toodet, uute toodete osakaal on firmal viiendik.