• 31.08.11, 12:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

A. Le Coq teenib Saku Õlletehasest neli korda enam kasumit

Kahe Eesti suurema joogitootja võrdluses oli möödunud aasta edukam A.Le Coqile, kelle käive oli Saku Õlletehasest ligi 20 miljonit eurot suurem ja ärikasum ligi neli korda kõrgem.
A. Le Coqi müügitulu oli möödunud aastal 69,46 miljonit eurot, Saku Õlletehasel 49,71 miljonit eurot. Ärikasumit teenis A.Le Coq 11,91 miljonit eurot, Saku Õlletehas 3,06 miljonit eurot.
„Eelmise aasta peamine märksõna oli eksport,“ ütles A. Le Coci juht Tarmo Noop. Samas lisas ta, et ka 8%-line müügikasv kohalikule turule on märkimisväärne. „See tähendas ka seda, et hõivati turgu konkurentidelt. „Müük Eesti turule kasvas kõigis segmentides: õlu, siider, long drink’id, karastusjoogid. Täiesti uus segment ja ülimalt edukas oli meie jaoks mahlaturule sisenemine. Kaheliitriste mahlade segmendis oleme saavutanud lühikese ajaga domineeriva positsiooni,“ kommenteeris Noop edukat tegevust.
Keskmiselt toob A.Le Coq igal aastal turule paarkümmend uut toodet, uute toodete osakaal on firmal viiendik.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 31.08.11, 10:27
Kes on Eesti edukaimad joogitootjad
Täna avaldatud Äripäeva Joogitootjate TOPis võitis taaskord A. Le Coq AS. Ettevõte on olnud Äripäeva toiduainetööstuste ja joogitootjate edetabelites varem edukaim viiel korral.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 14:39
Sihtriikide messidel osalemine on allhanketööstuse ellujäämise küsimus
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele