• 29.06.11, 10:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti ettevõtja ei suuda kliente hinnata

AS Werol Tehased finantsjuht Meelis Virro sõnul on Eestis vähe ettevõtteid, kellel on endal suur finantsosakond, kus käib pidev klientide monitoorimine ja hinnangute andmine.
„Isegi Baltikumis, kus on meie põhiturg, ei tunne me tegelikult majanduskliimat nii hästi, et anda kindel hinnang, milline on ostja tegelik finantsolukord,” selgitas Virro. Tema sõnul on AS Werol Tehased  küsinud välisturgudel tegutsemiseks nõud KredEx Krediidikindlustuselt, sealhulgas kellele ja millises mahus limiite oleks mõistlik anda. Samast küsitakse ka krediidikindlustust. „Toiduainetööstuses on näiteks väga pikad maksetähtajad,” põhjendas Virro.

Seotud lood

Arvamused
  • 29.06.11, 10:30
Ekspordituhinas ei tasu unustada kaasnevaid riske
2010. aastal kasvas Eurostati andmetel Eesti ettevõtete eksport võrreldes eelnenud aastaga 35 protsenti, ligikaudu 9 miljardi euroni. Kasvuprotsendi poolest oleme Euroopa Liidus esirinnas.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.10.25, 18:27
HUUMi plahvatuslik hüpe Tartu garaažist maailmaturule Odoo abiga
HUUM alustas garaažiettevõttena, mis asus „kusagil Tartus“ ja valmistas keriseid. Kuid ettevõtte ambitsioon oli edasi kasvada nii garaažist kui ka Tartust. Selleks tuli valida omale ka ERP süsteem, mis ei jääks arengu tarbeks kitsaks, kuid ei tekitaks oma halduse või kulukuse poolt liigset koormust. Valikus olid mitmed tootmisele optimeeritud ERP süsteemid ja Odoo.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele