• 13.06.11, 17:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rakvere Lihakombinaat: 75% ostudest moodustavad kampaaniatooted

Rakvere Lihakombinaati juhatuse esimees Anne Mere sõnul on aasta algus olnud mõningase müügikäibe kasvuga, suuri muutusi tarbimises siiski ei toimu, endiselt on turg hinnatundlik ning ca 75% ostudest moodustavad kampaaniatooted.
Rakvere Lihakombinaat on aasta algus olnud mõningase müügikäibe kasvuga, mis on eelkõige saavutatud Läti ja Leedu turul läbi turuosa suurendamise. Eestis on nii turuosa kui müügikäive võrreldavad 2010 aasta algusega.  "Meie edu taga on kolm põhilist sammast - maitsvad ja tervislikud tooted, hea kättesaadavus müügikohtadest (igas poes olemas) ning kõige selle tagamiseks tehtud kulude minimiseerimine," kommenteeris Mere.
Ta märkis, et lihatarbimine usutavasti pisitasa suureneb ja seda koos majanduskasvuga. "Võib täheldada, et tarbija on hakanud rohkem eelistama singitooteid ning samuti kasvab mugavustoodete – näiteks pihviliste - populaarsus. Suuri muutusi tarbimises siiski ei toimu, endiselt on turg hinnatundlik ning ca 75% ostudest moodustavad kampaaniatooted," lausus Mete ning lisas, et  tarbijad jäävad endiselt hindama head, stabiilse kvaliteediga lihatoodet ja harjumuspäraseid maitseid.
"Toidutööstust tervikuna mõjutab eelkõige see, mis toimub toorainehindadega maailmaturul. Vähemal määral, aga siiski olulised tegurid, on kulutused energiale ning tööjõule," sõnas Mere selle aasta prognoosist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rakvere Lihakombinaat on Baltimaade suurim lihatöötlemise ja müügi ettevõte ning meie plaan on jätkuvalt tugevdada positsioone kogu Baltikumis. "Eestis ja Lätis oleme kindlad turuliidrid, suurim potentsiaal ootab realiseerimist Leedus," sõnas Mere.
 

Seotud lood

Uudised
  • 13.06.11, 17:57
Maag Lihatööstus: buumiaeg tuleb tagasi
Maag Lihatööstuse juhi Olle Hormi sõnul hakkab buumiaeg tagasi tulema, vastupidist ei väida ka ettevõtte müüginumbrid: lihatööstuse kogukäive kasvas aasta esimese viie kuuga 10,3% ehk 6,4 miljoni euroni.
  • ST
Sisuturundus
  • 23.05.25, 16:41
Energex - strateegiline partner, kes on kaasas ideest kuni investeeringu elluviimiseni
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele