Autor: Ain Alvela • 8. aprill 2010

Leiva-saia hinnasõda saab üha hoogu juurde

Tarbijate üha vähenev ostujõud ja koduturu tihe konkurents on kiskunud hinnasõtta pagaritoodete valmistajad - leiva ja saia hind on poodides kukkunud kahe aastaga umbes kolmandiku.

Kui läinud aastal maad võtnud nn piimasõja algatasid peaasjalikult jaemüüjad, siis nüüdse leiva-saia hinnaralli tagamaid tuleb otsida üha tihenevast konkurentsist tootjate vahel ning tarbijate hinnasurvest. Kõige rohkem on odavnenud klassikalised rukkileivad, rösttooted ning lauasaiad, mis on Eestis konkurentsitult odavamad kui meie naaberriikides.

Tootjad on hinnalanguse mastaapide suhtes mõneti eri meelt - mõned pakuvad, et leiva-saia hind on aastaga langenud neljandiku võrra, mõned hindavad, et kukkumine on olnud kuni 30 protsenti.

Pikemalt saad artiklit lugeda Äripäeva Tööstuse rubriigist. Lugemiseks vajaliku päevapileti saad osta SIIT.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudised.ee toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077