Eilsest on Kalev Chocolate Factory turundusdirektor Aili Kukumägi, varasem If grupi Balti äriüksuse turunduse, kommunikatsiooni ja kliendisuhete juht.
Kukumägi hinnangul kujuneb töö Eesti mainekaima brändiga põnevaks. "Oma suurimaks väljakutseks pean Kalevi kaubamärgi ja toodete senisest aktiivsemat viimist eksportturgudele, kus hakkame suures osas alles tegelema oma brändi kuvandi ja toodete tutvustamisega," ütles ta.
Kukumägi sõnul kuulub turundusdirektori igapäevaste tööülesannete hulka ka kaubamärgi eelistuse tõstmine ja müügi suurendamine koduturul, kus konkurents üha tiheneb ja klientide ootused ettevõtte suhtes on kõrged.
Kukumägi on töötanud Balti turundus- ja kommunikatsioonidirektorina If P&C Insurance ASis, aastail 2002-07 vastutanud Ifi turunduse eest Eestis ja olnud 1998-2001 Äripäeva turunduse rubriigi toimetaja.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kalevi uuel turundusdirektoril on Tartu Ülikooli magistrikraad strateegilises juhtimises, lisaks on ta lõpetanud ka Filmiinstituudi TV- ja filmiäri erialal.
AS Kalev Chocolate Factory põhitegevuseks on šokolaadikondiitri- ja suhkrukondiitritoodete tootmine ning šokolaadi-, suhkru- ja jahukondiitritoodete müük. Peamisteks välisturgudeks on Balti riigid, Skandinaaviamaad ning Venemaa.
Seotud lood
Päikeseenergia tootmise hoogsa lisandumise tulemusena on energiaturul tekkinud olukord, kus päikesepaisteliste ilmadega langevad elektrihinnad sageli nullilähedaseks või lausa negatiivseks. Seetõttu on viimastel aastatel päikeseparkide investeeringute tasuvus oluliselt vähenenud. See valmistab enim probleeme päikeseparkidele, mille kõrval puudub tarbimine või salvestuslahendus.