Eilsest on Kalev Chocolate Factory turundusdirektor Aili Kukumägi, varasem If grupi Balti äriüksuse turunduse, kommunikatsiooni ja kliendisuhete juht.
Kukumägi hinnangul kujuneb töö Eesti mainekaima brändiga põnevaks. "Oma suurimaks väljakutseks pean Kalevi kaubamärgi ja toodete senisest aktiivsemat viimist eksportturgudele, kus hakkame suures osas alles tegelema oma brändi kuvandi ja toodete tutvustamisega," ütles ta.
Kukumägi sõnul kuulub turundusdirektori igapäevaste tööülesannete hulka ka kaubamärgi eelistuse tõstmine ja müügi suurendamine koduturul, kus konkurents üha tiheneb ja klientide ootused ettevõtte suhtes on kõrged.
Kukumägi on töötanud Balti turundus- ja kommunikatsioonidirektorina If P&C Insurance ASis, aastail 2002-07 vastutanud Ifi turunduse eest Eestis ja olnud 1998-2001 Äripäeva turunduse rubriigi toimetaja.
Kalevi uuel turundusdirektoril on Tartu Ülikooli magistrikraad strateegilises juhtimises, lisaks on ta lõpetanud ka Filmiinstituudi TV- ja filmiäri erialal.
AS Kalev Chocolate Factory põhitegevuseks on šokolaadikondiitri- ja suhkrukondiitritoodete tootmine ning šokolaadi-, suhkru- ja jahukondiitritoodete müük. Peamisteks välisturgudeks on Balti riigid, Skandinaaviamaad ning Venemaa.
Seotud lood
Tööstusettevõtte tööprotsesside edukus algab töökindlatest ja vastupidavatest seadmetest. Lahendused, mis taluvad äärmuslikke töötingimusi ning toetavad kiiret ja täpset andmetöötlust, muudavad igapäevaprotsessid sujuvamaks ja efektiivsemaks. Tööstusseadmed aitavad vähendada seisakuid, tõsta tootlikkust ja kindlustada tööprotsesside sujuvuse ka karmides oludes ‒ olgu tegemist laohalduse, tootmise, toodete etiketeerimise või andmesisestuse ja -vahetusega.