Eilsest on Kalev Chocolate Factory turundusdirektor Aili Kukumägi, varasem If grupi Balti äriüksuse turunduse, kommunikatsiooni ja kliendisuhete juht.
Kukumägi hinnangul kujuneb töö Eesti mainekaima brändiga põnevaks. "Oma suurimaks väljakutseks pean Kalevi kaubamärgi ja toodete senisest aktiivsemat viimist eksportturgudele, kus hakkame suures osas alles tegelema oma brändi kuvandi ja toodete tutvustamisega," ütles ta.
Kukumägi sõnul kuulub turundusdirektori igapäevaste tööülesannete hulka ka kaubamärgi eelistuse tõstmine ja müügi suurendamine koduturul, kus konkurents üha tiheneb ja klientide ootused ettevõtte suhtes on kõrged.
Kukumägi on töötanud Balti turundus- ja kommunikatsioonidirektorina If P&C Insurance ASis, aastail 2002-07 vastutanud Ifi turunduse eest Eestis ja olnud 1998-2001 Äripäeva turunduse rubriigi toimetaja.
Kalevi uuel turundusdirektoril on Tartu Ülikooli magistrikraad strateegilises juhtimises, lisaks on ta lõpetanud ka Filmiinstituudi TV- ja filmiäri erialal.
AS Kalev Chocolate Factory põhitegevuseks on šokolaadikondiitri- ja suhkrukondiitritoodete tootmine ning šokolaadi-, suhkru- ja jahukondiitritoodete müük. Peamisteks välisturgudeks on Balti riigid, Skandinaaviamaad ning Venemaa.
Seotud lood
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.