Kütusefirma Statoil võtti kasutusele uue
logo, mis on saanud inspiratsiooni põhjamaisest tähistaevast.
Novembri alguses tutvustatud Statoili kontserni uut visiooni ja missiooni toetab ettevõtte teatel uus graafiline identiteet, mille märksõnaks on Põhjatäht ja mis on saanud inspiratsiooni põhjamaisest tähistaevast. Uus tähekujuline logo väljendab nii kontserni ajalugu kui ambitsiooni.
Statoili kontserni uus logo seondub inimeste jaoks innovatsiooni ja dünaamilisusega, selles nähakse seoseid nii puurkaevude kui tuuleenergial töötavate turbiinidega, teatas ettevõte. Uue logo värviks valiti magenta, mida on sageli näha Põhjamaades õhtutaevas.
Uut graafilist identiteeti hakkab kasutama kogu kontsern, välja arvatud Statoili teenindusjaamad, mis jäävad ka edaspidi kasutama Statoili tilgakujulist logo kõigis kaheksas riigis, kus teenindusjaamad paiknevad, sealhulgas Eestis. Sini-valge-oranž tilgakujuline logo on kasutusel 1972. aastast. Statoili jaemüügiorganisatsioon, sh ka Eesti Statoil võtab Põhjatähe logo kasutusele kui tööandja kaubamärgi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Statoilil on Eestis 46 teenindusjaama ja viis 1-2-3 automaatjaama. Lisaks ollakse 23 autopesulaga suurim automaatpesulate kett Eestis.
1. novembril jõustus ametlikult ka ASi Eesti Statoil emafirma StatoilHydro nimevahetus. Kontserni uueks ärinimeks on Statoil ASA ning koos nimemuudatusega tutvustati töötajatele ja üldsusele ka kontserni uut visiooni ja missiooni.
Seotud lood
Eesti energiasüsteem seisab teelahkmel, kus ühelt poolt on surve vähendada kasvuhoonegaaside emissioone ning teisalt tagada varustuskindlus ja konkurentsivõime rahvusvahelisel turul. Taastuvenergia areng on vältimatu samm, kuid seda saadab küsimus: kas meie sõltuvus välismaistest tehnoloogiatest ei suurene veelgi? Paneelid, inverterid ja akud vajavad materjale ning tootmisvõimsusi, mida Euroopas napib. Samas pakub taastuvenergia mitmeid strateegilisi eeliseid.