• 04.08.09, 16:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Särgava: suhe jaekettidega püsib harmoonilisena

Kuigi viimasel ajal on jaekettidelt tootjatele lisandunud uusi tingimusi, püsib nende suhe siiski harmoonilisena, ütles piimatoodete tootja Saidafarm AS juhatuse esimees Juhan Särgava.
Äripäev uuris tootjatelt ja edasimüüjatelt, kuidas kulgevad läbirääkimised järgmise aasta tarnete ja hindade teemal.
Särgava sõnul on neil, kes kritiseerivad koostööd jaekettidega, olnud lihtsalt vähe kogemust selles vallas. "Tegelikult on meie suhe jaekettidega vägagi harmooniline," märkis Särgava. "Kui tahad nendega mängu mängida ja nende nõudmistele vastata, pead edasi arenema, sest ka klient areneb kogu aeg edasi ja ka tema nõudmised suurenevad."
Särgava ütles, et üha rohkem on suured poeketid huvitatud toodetest, mis on toodetud säästliku eluviisi tingimustes. "Jaekett võib küsida tootjalt, missugused prügilepingud on sõlmitud ja muud taolist," mainis Särgava ja selgitas, et tootja peab olema suuteline jaeketi poolsetele nõuetele vastata. "Tegelikult saan ma sellest aru, kuna ka mina ostjana olen huvitatud, kuidas ja mis tingimustes on toode tehtud," rääkis juhatuse esimees.
Särgava piima- ja mahetoodete sektoris hinnasurvet ei tunne. "Võibolla rafineeritud kujul, aga see on normaalne, et hind kujuneb läbirääkimiste tagajärjel," arvas ta.
Särgava ütles samas, et kõige efektiivsemaks ja meeldivamaks koostööpartneriks on nende jaoks Stockmann ja Tallinna Kaubamaja, aga ka Rimi kett. Rimi nõudeid on natuke keeruline täita, kuna tegemist on väga suure poeketiga, lisas ta.
"Omal ajal, kui me alustasime, otsisid suured ketid meid ise üles ja seetõttu me mingit probleemi jaekettidesse pääsemisega tunda pole saanud," lausus Särgava.

Seotud lood

Uudised
  • 04.08.09, 14:20
Sagro: tootja peab iga nädal hinna üle kauplema
AS Sagro juhi Kalle Reiteri sõnul on tootjate lepingud jaekettidega pikemaajalised ja üldiselt hinnad seal ei kajastu, sest tootja kaupleb hinda hulgimüüjaga igal nädalal.
  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 10:35
Digitaalne revolutsioon laonduses: Directo teenus WMS Direct aitas Farron Tehnika laoprotsessid uuele tasemele
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele