Saaremaa Lihatööstuse käes nüüd Eesti
lihatoodete turust 7,1%, teatas lihatööstus. Suurima müügiedu saavutas ettevõte
möödunud aasta lõpus turule toodud pelmeenidega.
Saaremaa Lihatööstuse toodete mahuline turuosa kasvas turu-uuringute firma Nielseni andmetel veebruari ja märtsikuu jooksul võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 6,3 protsendilt 7,1 protsendile. Turuosa kasvanud enamikes Saaremaa Lihatööstuse poolt toodetavates tootegruppides: keeduvorstides, suitsulihades, suitsuvorstides, grillvorstides ning pasteetides.
Saaremaa Lihatööstuse müügidirektori Koit Repnau sõnul saavutasid väga hea tulemuse Saaremaa pelmeenid, mis tõusid ka Eesti pelmeenide müügi TOPis kõrgele kohale. „Esimesest aprillist tõime turule ka Saaremaa minifrikadellid, mis on samuti näidanud väga häid müüginumbreid,“ ütles Repnau.
Saaremaa Lihatööstuse müügidirektor ootab suvehooajal suurimat müügikasvu grilltoodetelt. „Meie tänavune grilltoodete sortiment on väga lai ja pakub mitmeid uusi maitseid ning pakendisuurusi. Näiteks on uued väikepakendites grillvorstid kasvatanud meie grillvorsti müügi juba pea kahekordseks, kuigi grillimishooaeg alles algas,“ rääkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lisaks grillvorstidele on alanud hooajal enimmüüdud uudistoodeteks osutunud ka Pörssa grill-liha ja grill-liha "Kirju kael".
Saaremaa Lihatööstus OÜ on 2007. aastal loodud kodumaisel kapitalil põhinev perefirma, mis kasutab lihatoodete valmistamisel peamiselt kodumaist toorainet.
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.