Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
A. Le Coq: saime Eesti õlleturu liidriks
Uuringufirma AC Nielseni andmeil on A. Le
Coqist saanud Eesti suurim õlletootja, kuna detsembris ja jaanuaris edestati
selgelt kõiki konkureerivaid õllevalmistajaid.
AC Nielseni detsembrit ja jaanuari käsitleva jaeturu-uuringu andmeil edestab A. Le Coq õlleturul senist liidrit Saku Õlletehast nii rahalises väärtuses kui liitrilises mahus. A. Le Coqi õllede turuosa on sel perioodil aasta varasemaga võrreldes tõusnud 10%, teatas Tartu õlletootja.
"Õlleturu liidriks saamine pole meile kunagi olnud eesmärk omaette, kuid kindlasti me väga rõõmustame nende tulemuste üle," ütles A. Le Coqi juht Tarmo Noop. Ta lisas, et raske majandussituatsioon annab saavutatud headele tulemustele ja liidripositsioonile täiendava lisaväärtuse.
Noobi sõnul olid sellised tulemused etteaimatavad. "Õlu on ainukene tootegrupp, mis on järjepidevalt meie kogumüügis kasvanud ning varem või hiljem pidi ka see tulemusi andma," lausus ta. Eriti oluliseks peab Noop A. Le Coqi õllemüügi kasvu 2008. aastal, mil kogu turg tervikuna langes.
A. Le Coqi sortimendis on kümme tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook.
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.