11. märts 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Atria kasvatas lihatoodete turuosa

AC Nielseni viimase turu-uuringu (oktoober 2008 – jaanuar 2009) järgi on Wõro, Maks Moorits ning Vastse-Kuuste kaubamärke esindav Atria Eesti kasvatanud oma turuosa keedu- ja suitsuvorstide ning sinkide ja pasteetide lõikes neljandikuni, teatas ettevõte.

Atria Eesti turundusjuhi Rene Kiisi sõnul on Atria leivapealsete toodete müügimaht suurenenud aasta jooksul kümnendi võrra. “Müüki on vedanud eelkõige Wõro suitsuvorstid ning Maks Moorits keeduvorstid viilupakendites,” sõnas Kiis.

“Aprillis toome turule uued viilutooted, mille abil kavatseme oma positsioone hoida ja konkurentide arvel kasvatada,” märkis Kiis.

Wõro on suitsuvorstide segmendis turuliider 34 protsendilise turuosaga müügimahus. Wõro tuntumad, naturaalse lepapuusuitsuga töödeldud suitsuvorstid on Tõmmu, Moskva, Kraakovi, Wolli ja Lepasuitsu.

Atria vahendab Eesti turule ka Läti suurima suitsuvorstitootja Jelgava lihatööstuse kaupa.

Wõro, Maks Moorits ning Vastse-Kuuste kaubamärke esindav Atria Eesti on suuruselt teine lihatööstus Eestis.

Atria käive kasvas möödunud aastal 20 protsenti ulatudes üle poole miljardi krooni kroonini. Atria viis 2008. aastal Eestis läbi kaks suurt ühinemist - alates 1. augustist ühendati Atria Grupiga AS Wõro Kommerts ja AS Vastse-Kuuste Lihatööstus.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077