Oleme jõuliselt turul ja paari viimase
aastaga kõvasti turuosa juurde võitnud, kinnitas Eesti ühe suurema plastakende
tootja ASi Plasto tegevjuht Valeri Pärs.
„Kuigi plastakende turg on langenud 36 protsenti, oleme kahe aastaga turuosa kõvasti juurde võitnud,“ kinnitas Pärs. „Meie turuosa on praegu 29,3 protsenti.“
Pärsi sõnul on nende eeliseks see, et neil pole laene kaelas ja et neil on nüüdisaegne ning väga efektiivne automaatliin. „Meie tööjõukulu pole suur,“ rääkis Pärs. „Me ei ole seni veel kedagi koondanud. Aga kui turg jätkab langustrendis, peame ilmselt hakkama koondama.“
Pärs on veendunud, et ega aknad kao kuhugi ja keegi peab ju neid tegema. „Aknaturg on seotud eraisikutega,“ lausus Pärs. "Ei ükski pank ega analüütik ei oska prognoosida, kuidas eraisikud käituvad."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Plastol on üle Eesti 16 esindust. Pärsi kinnitusel peavad nad väga oluliseks jätkata aktiivset tegutsemist Lõuna-Eestis. „Meil on Tartus kaks esindust ning eelmisel aastal avasime esinduse Valgas ja Põlvas,“ ütles Pärs. „Peame tõsist plaani avada esindus ka Võrus.“
Seotud lood
Ehitusturu langus ja tellimuste vähenemine
on viimase poole aasta jooksul Tartumaal hingetuks võtnud viis väikest
aknatootjat, viimati pankrotistus OÜ Plasmet.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?