Saaremaa Piimatööstus pääses
kampaaniahinnaga Soome ühte kaubandusketti sisse ja reedel saadeti autokoorem
"Edam light" juustu taas põhjanaabritele teele.
"Ega me suurtest murrangutest ja uute turgude võitmisest veel rääkida ei saa, kuid pisike tõus on jah olemas, mis annab lootust sellest, et Saaremaa piimatootjatel peaks paremini minema hakkama küll," ütles Meie Maale Saaremaa Piimatööstuse direktor Andi Saagpakk.
Tema hinnangul saadi tänu madalale piima kokkuostuhinnale pakkumise üldse teha ja kaubandusketi nime ei taha Saagpakk nimetada, sest konkurendid võivad selle pisikese turuosa omakorda saarlastelt ära võtta.
"Äripartneri nimetamine pole praegusel ajal tark tegu. Piimaturud on endiselt hästi maas ja see pisike pilu Soome juustuturul meile suuri lootusi ka ei anna. Praeguses madalas seisus on see küll suhteliselt hea tulemus, kuid päris tulemuseni on minna veel tükk maad," ütles Saagpakk.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.