Jaapani autotootja Toyota kärpis
autode müügiprognoosi järgmiseks aastaks pea 7% võrra, kuna nõudlus Lääne
turgudel on vähenenud.
Ettevõte eeldab, et müüb 2009. aastal 9,7 miljonit sõidukit, mitte aga 10,4 miljonit, mis oli varasem prognoos, kirjutas BBC. Uudis muutunud müügiprognoosist mõjutas vaevu Toyota aktsia hinda.
Kõrge kütusehinna ning krediidikriisi tõttu on vähem tõenäoline, et tarbijad ostavad uue auto. Toyota ütles, et see aga kiirendab tõhusa kütusekasutusega autode arengut.
Kütuse hinnatõusu tõttu liiguvad kliendid bensiinineelajate juurest energiatõhusamate mudelite juurde nagu Toyota Prius Hybrid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Jaapani autotootja Toyota teise kvartali
kasum langes vähem, kui analüütikud olid ennustanud.
Tootmisettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate nõudmistega: tellimuste tähtajad lühenevad, kvaliteedistandardid karmistuvad ja kuluefektiivsuse vajadus kasvab. Globaalsed tarneahelad ja digitaliseerimine sunnivad otsima viise, kuidas tagada sujuv tootmine ja andmepõhine juhtimine.