Jaapani autotootja Toyota kärpis
autode müügiprognoosi järgmiseks aastaks pea 7% võrra, kuna nõudlus Lääne
turgudel on vähenenud.
Ettevõte eeldab, et müüb 2009. aastal 9,7 miljonit sõidukit, mitte aga 10,4 miljonit, mis oli varasem prognoos, kirjutas BBC. Uudis muutunud müügiprognoosist mõjutas vaevu Toyota aktsia hinda.
Kõrge kütusehinna ning krediidikriisi tõttu on vähem tõenäoline, et tarbijad ostavad uue auto. Toyota ütles, et see aga kiirendab tõhusa kütusekasutusega autode arengut.
Kütuse hinnatõusu tõttu liiguvad kliendid bensiinineelajate juurest energiatõhusamate mudelite juurde nagu Toyota Prius Hybrid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Jaapani autotootja Toyota teise kvartali
kasum langes vähem, kui analüütikud olid ennustanud.
Muuga tööstuspark, mis asub Eesti suurima kaubasadama territooriumil, hõlmab 76 hektarit. Sadamasisene asukoht on atraktiivne nii Eesti kui ka väliskapitalil põhinevatele tootmisettevõtetele ning annab võimaluse vähendada transpordikulusid. Enamik krunte on juba kaetud eelkokkulepete või kavandatavate investeeringutega, kuid kahele viimasele vabadest kinnistutest ootab Tallinna Sadam pakkumisi avaliku konkursi korras hiljemalt novembri lõpuks.