Saku Õlletehase teise kvartali
maksude-eelne kasum langes võrreldes aastataguse ajaga 13% ja ulatus 51,8 mln
kroonini. Käivet suutis õlletootja kasvatada 289,3 mln krooni ehk 2%.
Ärikulude tõus on seotud nii kaupade, tooraine, materjalide, teenuste hinna kallinemisega kui ka tööjõukulude kasvuga.
Ärikulude poole pealt kasvas enam kulutused tooraine ostmisele, milleks kuluks 2008. aasta esimesel poolel 66,9 mln krooni, võrreldes 52,3 mln krooniga. Samas on kokku tõmmatud turunduseelarvet. Kui eelmisel aasta esimesel poolel kulus Saku Õlletehasel reklaamile 49,0 mln, siis sel aastal 42,1 mln krooni.
Aastaga on natuke järele andnud Saku turuosa õlleturul. Eelmise aasta keskel omasid rahaliselt Eesti õlleturust 51% ja mahuliselt 47,2% turuosa, siis selle aasta keskel vastavalt 47,8% ja 46%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Olgu tegu väikese laoruumiga või suure logistikakeskusega – sobiva riiuli leiab igasse keskkonda. Õige valiku tegemisel tuleb arvestada mitmete teguritega, näiteks hoiustatavate esemete kaalu ja ruumi eripäradega. Siin on mõned praktilised soovitused, mis aitavad sobiva riiuli leida.