USA šokolaaditootja Hershey tõstis
toorainete hinnatõusule viidates oma toodete hindu keskmiselt 11 protsenti.
Hershey teatas, et on sunnitud pähklite, kakao ja suhkru hinnatõusust tekkinud lisakuludega toimetulekuks hindu tõstma, kirjuta hs.fi.
Firma andmetel on šokolaaditoodete tooraine hind kasvanud aasta algusega võrreldes 45 protsenti. Samuti on kasvanud kütuse-, energia- ja transpordikulud.
Selleks aastaks ennustab Hershey 110 miljoni dollari võrra suuremaid toorainekulusid. Järgmisel aastal võib summa kahekordistuda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
13 000 töötajaga ettevõtte käive oli eelmisel aastal umbes 5 miljardit dollarit.
Seotud lood
Läti magusatootja Laima on peatanud
ajutiselt šokolaadi ja kompvekkide tootmise.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.