USA šokolaaditootja Hershey tõstis
toorainete hinnatõusule viidates oma toodete hindu keskmiselt 11 protsenti.
Hershey teatas, et on sunnitud pähklite, kakao ja suhkru hinnatõusust tekkinud lisakuludega toimetulekuks hindu tõstma, kirjuta hs.fi.
Firma andmetel on šokolaaditoodete tooraine hind kasvanud aasta algusega võrreldes 45 protsenti. Samuti on kasvanud kütuse-, energia- ja transpordikulud.
Selleks aastaks ennustab Hershey 110 miljoni dollari võrra suuremaid toorainekulusid. Järgmisel aastal võib summa kahekordistuda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
13 000 töötajaga ettevõtte käive oli eelmisel aastal umbes 5 miljardit dollarit.
Seotud lood
Läti magusatootja Laima on peatanud
ajutiselt šokolaadi ja kompvekkide tootmise.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?