Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Õllehiiud ühinevad
Budweiseri pruulija Anheuser-Busch nõustus
eile õhtul Belgia rivaali InBevi ülevõtmispakkumisega.
USA firma Anheuseri nõukogu istus pühapäeva pärastlõunal koos ja kiitis heaks 50 miljardi dollarilise ehk 70 dollarit aktsia eest pakkumise, millega luukase globaalne pruulimisgigant, millele kuuluvad ühed tuntuimad õllebrändid. InBevile kuuluvad näiteks Stella Artois, Bass ja Hoegaarden, kirjutas Financial Times.
Ettevõtete ühine käive on aastas 36 miljardit dollarit ja neil on kahepeale 300 kaubamärki. Ettevõtte nimeks saab Anheuser-Busch InBev.
USA õlletootja Anheuser-Busch peab
erinevalt varem avaldatud eitavast seisukohast nüüd aktiivselt läbirääkimisi
ettevõtte müügiks Belgia päritolu InBev'ile, tehingu teostumisel sünniks maailma
suurim pruulikoda.
Ajal mil ka Saku õlletehas on haaratud
maailma õlleturul rulluvasse konsolideerimislainesse, on Belgia InBev teinud
soovimatu ülevõtupakkumise USA õllehiiule Anheuser-Busch, mille tuntuimaid
õllemarke on Budweiser.
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.