Quelle OÜ juht Mari Rahumägi ütles, et
Eesti tootjad võiksid oma kosmeetikat rohkem tutvustada, jagades näiteks
tillukesi tootepakikesi väärt kraami proovimiseks.
Rahumägi rääkis, et ta ise pole Eesti kosmeetikat hämarast nõukogude ajast saati kasutanud. "Mul ei tule isegi ühtegi kaubamärki meelde, kas neid praegu üldse on? Hämaratel nõukogude aegadel sai ka eelistatud ikka muud kosmeetikat kui Orto toodetut, kui see vähegi võimalik oli."
Samas arvas populaarse postimüügikataloogi juht, et Eesti loodustooted vajavad praegusest rohkem reklaami. "Nad võiksid oma sampleid, väikesi tootepakikesi kuskile juurde panna, et inimesed saaksid proovida," rääkis Rahumägi ning lisas otsekui vabanduseks, "toidu poole pealt olen ma aga väga veendunud eestimaise kasutaja."
Äripäeva päevaküsimus "Kas te olete kasutanud Eesti kosmeetikat?" on ajendatud täna ilmunud Tööstuse kuukirja artiklist, mis räägib loodustoodetel põhineva Eesti kosmeetika võidukäigust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Sanatoorium Tervis juht Pille Muliin ütles,
et ta pole küll Eesti kosmeetika pidev tarbija, kuid kodumaised loodustooted
pakuks talle kindlasti huvi.
Baltmani tegevjuht Maire Milder ütles
vastuseks tänasele Äripäeva päevaküsimusele, et kasutab Eesti saunakosmeetikat
ning jalahooldusvahendeid.
Riigikogu liige Mai Treial ütles, et on
Eesti saunakosmeetikaga väga rahul.
Eestis kosmeetikat tootvaid ettevõtteid
võib üles lugeda ühe käe sõrmedel ja ikka kipuvad mõned näpud ülegi jääma.
Valdkonna lipulaev Orto tutvustamist ei vaja. Aga kas te Ingli Paist olete
kuulnud?
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.