Nike on otsustanud osta ära konkurendi,
Briti spordikaupade tootja Umbro, makstes firma eest 285 miljonit Briti
naelsterlingit ehk 6,3 miljardit krooni.
Umbro toodab Inglismaa jalgpallivarustust, kuid viimasel ajal ei ole meeskonna logoga kaup kuigi häid müügitulemusi näidanud, kirjutas BBC.
Lisaks Inglismaa rahvuslikule meeskonnale varustab Umbro jalgpalliriietega ka kuut Meistriliiga meeskonda.
Nike pakkumise järgi saab iga Umbro aktsionär ühe aktsia eest 193,06 penni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Nike esindajate sõnul aitab ost firmal „märkimisväärselt tugevdada oma juhtpositsiooni globaalsel jalgpalliturul, mis on Nike jaoks peamine kasvuvõimalus“.
Umbro tegevjuht Steve Makin ütles, et ettevõtte aktsionäridele on tehtud suurepärane pakkumine. „Oleme tulevikus Nike osana tugevamad ja paremad ja selle tehinguga saame Nike globaalseid ressursse ja kogemust kasutades oma praegust kasvu kiirendada,“ ütles ta.
Seotud lood
„Maailm liigub elektritarbimise suunas kiiremini kui kunagi varem – küsimus pole enam selles, kas, vaid selles, kuidas me seda teeme,“ ütles ABB Eesti sagedusmuundurite tehase inseneriosakonna juht Jaanus Karu Äripäeva raadio saates „Jätkusuutlik ja roheline“. Tema hinnangul kasvab elektritarbimine aastatel 2024–2034 enam kui kümme korda kiiremini kui teised energiaallikad. Aastaks 2050 on energiatarve hinnanguliselt 85% suurem kui praegu. See kasv tuleneb suuresti sellest, et elektrit kasutatakse järjest enam fossiilkütuste asemel – nii küttes kui ka transpordis,“ tõdes ta.