Nike on otsustanud osta ära konkurendi,
Briti spordikaupade tootja Umbro, makstes firma eest 285 miljonit Briti
naelsterlingit ehk 6,3 miljardit krooni.
Umbro toodab Inglismaa jalgpallivarustust, kuid viimasel ajal ei ole meeskonna logoga kaup kuigi häid müügitulemusi näidanud, kirjutas BBC.
Lisaks Inglismaa rahvuslikule meeskonnale varustab Umbro jalgpalliriietega ka kuut Meistriliiga meeskonda.
Nike pakkumise järgi saab iga Umbro aktsionär ühe aktsia eest 193,06 penni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Nike esindajate sõnul aitab ost firmal „märkimisväärselt tugevdada oma juhtpositsiooni globaalsel jalgpalliturul, mis on Nike jaoks peamine kasvuvõimalus“.
Umbro tegevjuht Steve Makin ütles, et ettevõtte aktsionäridele on tehtud suurepärane pakkumine. „Oleme tulevikus Nike osana tugevamad ja paremad ja selle tehinguga saame Nike globaalseid ressursse ja kogemust kasutades oma praegust kasvu kiirendada,“ ütles ta.
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.