Baltika septembri konsolideeritud müügitulu
ulatus 117,9 miljoni kroonini, kasvades eelmise aastaga võrreldes 40%.
Jaemüük kasvas septembris eelmise aastaga võrreldes 54% 96,1 miljoni kroonini ning hulgimüük vähenes 12% 18,7 miljoni kroonini, teatas ettevõte börsile.
Allhanget tegi Baltika septembris 2,9 miljoni krooni eest, möödunud aastal puudus selline sissetulek üldse.
Maade lõikes kasvas septembris jaemüük eelmise aastaga võrreldes Venemaal 163%, Lätis 48%, Leedus 47%, Eestis 44%, Poolas 28% ja Ukrainas 27%.
Septembri lõpu seisuga oli Baltika Grupil 125 kauplust müügipinnaga 23 339 ruutmeetrit. Kuu jooksul viidi üks kauplus üle suuremale pinnale.
Baltika Grupi üheksa kuu müügitulud ulatusid 845 miljoni kroonini, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 37%, sh jaekäive oli kokku 703 miljonit krooni (kasv 44%) ja hulgimüük 123 miljonit krooni (kasv 2%).
Seotud lood
Baltika oktoobri müügitulu ulatus 106,6
miljoni kroonini, kasvades eelmise aastaga võrreldes 13%, Venemaal kasvas
müügitulu 84%.
Euroopa investorsuhete ajakiri IR Magazine
nimetas eelmisel neljapäeval toimunud auhinnatseremoonial Baltika Grupi parimaks
Eesti ettevõtteks investorsuhete alal.
Baltika Grupi tootmisettevõte Baltika
Tailor avab novembris Lasnamäe Tööstuspargis Baltimaade moodsaima õmblusvabriku
ning loob poolsada uut töökohta.
Kui seni on elektriautod olnud märgatavalt kallimad kui hübriidajamiga sõidukid, siis Opel seab uue standardi, tuues turule uue Frontera, kus nende kahe ajamitüübi hinnavahe on minimaalne. Kas see tähendab, et elektriauto valimine on nüüd lihtsam kui kunagi varem?