Joogitootja Bacardi teatas, et investeerib
oma Dewar'si viskimarki tootmise laiendamiseks Šotimaal üle 120 miljoni
naelsterlingi (ligi 2,8 miljardit krooni).
Firma üritab investeeringute abil müüki tõsta arenevatel turgudel, eriti Aasias ja Ladina-Ameerikas, kirjutas BBC.
Investeeringuga uuendatakse segamis-, pakendamis- ja villimistehnoloogiat. Lisaks ehitatakse uus ladu.
Viimasel ajal on Dewar's Scotchi müük kiiresti kasvanud Singapuris, Hiinas ja Venezuelas. Sihikule on võetud ka India turg. Seal peaksid müüginumbrid kasvama tänu kuu alguses vastu võetud määrusele, mis kaotab imporditud veinidele ja kangele alkoholile kehtestatud maksud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Bacardi ostis Dewar'si kaubamärgi 1998. aastal ja pakub selle kaudu kogu Šotimaal tööd 300 inimesele.
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.