Gazprom-Media ja maailma suurtegija
JCDecaux ühendavad jõud, et välireklaami operaatorite seas juhtivat kohta
saada.
Gazprom pakuks ühisettevõttes administratiivse ressursi ja JCDecaux tehnoloogia, kirjutab gazeta.ru. Ettevõtmise teostumise korral liiguksid valmimisreklaami rahad läbi riigi kontrollitava ettevõtte, märgib portaal.
JCDecaux on välireklaami operaatoritest Clear Channel Outdoor järel maailmas turuosalt teine, olles esindatud ka Eestis.
Gazeta.ru teatel on võimalik ka praeguste ala turuliidrite omandamine loodava ettevõtte poolt. Valimised on Venemaal järgmisel aastal. Kogu Vene televisiooni võib sisuliselt lugeda riigi kontrolli all olevaks.
Seotud lood
Homme arutab Gazpromi direktorite nõukogu
leiukohtade arendamise selle aasta kulude 40 mld rublaste (18 mld krooni)
kärbete täpsemaid artikleid, kirjutas Vene ajaleht Gazeta.
Maailm võtab jätkusuutlikkust üha rohkem omaks ning heitmete vähendamise kiire vajadus on saanud selgemaks, seega on biokütused transpordisektori süsinikuheite vähendamisel üks võtmetähtsusega meede. Biokütuseid ümbritsev õiguskeskkond on keerukas ning erineb riigiti oluliselt.