• 25.07.07, 17:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Gazprom hõivab valmiste eel Vene välireklaami turgu

Gazprom-Media ja maailma suurtegija JCDecaux ühendavad jõud, et välireklaami operaatorite seas juhtivat kohta saada.
Gazprom pakuks ühisettevõttes administratiivse ressursi ja JCDecaux tehnoloogia, kirjutab gazeta.ru. Ettevõtmise teostumise korral liiguksid valmimisreklaami rahad läbi riigi kontrollitava ettevõtte, märgib portaal.
JCDecaux on välireklaami operaatoritest Clear Channel Outdoor järel maailmas turuosalt teine, olles esindatud ka Eestis.
Gazeta.ru teatel on võimalik ka praeguste ala turuliidrite omandamine loodava ettevõtte poolt. Valimised on Venemaal järgmisel aastal. Kogu Vene televisiooni võib sisuliselt lugeda riigi kontrolli all olevaks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 24.07.07, 18:23
Gazprom lükkab arenduskulusid edasi
Homme arutab Gazpromi direktorite nõukogu leiukohtade arendamise selle aasta kulude 40 mld rublaste (18 mld krooni) kärbete täpsemaid artikleid, kirjutas Vene ajaleht Gazeta.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele