Autor: Tiit Elner • 25. juuli 2007

Gazprom hõivab valmiste eel Vene välireklaami turgu

Gazprom-Media ja maailma suurtegija JCDecaux ühendavad jõud, et välireklaami operaatorite seas juhtivat kohta saada.

Gazprom pakuks ühisettevõttes administratiivse ressursi ja JCDecaux tehnoloogia, kirjutab gazeta.ru. Ettevõtmise teostumise korral liiguksid valmimisreklaami rahad läbi riigi kontrollitava ettevõtte, märgib portaal.

JCDecaux on välireklaami operaatoritest Clear Channel Outdoor järel maailmas turuosalt teine, olles esindatud ka Eestis.

Gazeta.ru teatel on võimalik ka praeguste ala turuliidrite omandamine loodava ettevõtte poolt. Valimised on Venemaal järgmisel aastal. Kogu Vene televisiooni võib sisuliselt lugeda riigi kontrolli all olevaks.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudised.ee toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077