Autor: Agnes Ojala • 1. juuni 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tere loodab turuosa võita oma Actimeliga

Et võita turuosa praeguselt Eesti jogurtituru liidrilt, rahvusvaheliselt firmalt Danone, tõi Tere turule uued Dr Helluse tervislikud jogurtijoogi.

100grammistesse plastpudelitesse pakendatud Dr Helluse jogurtijooke on kolme erineva maitsega: klassikaline, maasika ja mitmevilja. Lisaks meeldivatele ja värskendavatele maitseomadustele sisaldavad uued jogurtijoogid ka kolme probiootilist piimhappebakterit, teatas ettevõte.

Dr Helluse jogurtijoogid sobivad nii suviseks jahutavaks vahepalaks kui ka tarbimiseks profülaktilistel eesmärkidel.

Joogid on toodetud Lätis.

Aprillis selgus ACNielseni uuringu põhjal, et Danone on Eestis jogurtiturul müüki jõudsalt kasvatanud, haarates enda kätte turuliidri positsiooni. Danone'ile kuulus siis 29,3% rahalisest turuosast. Danone'i tuntuimad tooted Eestis on Actimeli jogurtijoogid ja Activia jogurtid.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077