Juhtivad toiduainetootjad võtavad Euroopas kasutusele uue toitumisalase
teabega märgistuse toodete etikettidel. Eestis avaldab uudset infot esimesena
Coca-Cola.
Coca-Cola, Groupe Danone, Kraft Foods, Masterfoods, Nestlé, PepsiCo, Unilever ja Kellogg's võtavad tootepakenditel kasutusele uue märgistussüsteemi, mis annab tarbijatele ülevaatlikku ja tasakaalustatud toitumisalast teavet lihtsal kujul, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
Uus märgistus näitab lisaks seni kasutatavale 100 ml või 100 g kohta käivale infole ka toitainete soovitatavat päevase tarbimise kogust (guideline daily amounts ehk GDA), aidates tarbijatel teha informeeritud otsuseid.
Uus märgistus ei anna ainult teavet kalorite ja toitainete kohta, mis sisalduvad toote ühes portsjonis, vaid näitab ka iga elemendi kohta, kui suure protsendi see moodustab soovitatavast päevase tarbimise kogusest.
Järgmise 18 kuu jooksul ilmuvad uued etiketid kõigile nende ettevõtete toodetele kogu Euroopa Liidus.
Seotud lood
Coca-Cola president Muhtar Kent teatas
nädalavahetusel, et suurfirma kolmekordistab investeeringud Venemaale.
Aina enam ettevõtteid otsib lahendusi energiakulude kokkuhoiuks. Kui seni oli üks lahendus päikesepaneelidega ise energiat toota, siis nüüd on hakatud soetama juurde energiasalvesteid ehk akusid, et tarbimisest üle jäävat energiat müüa võrku just siis, kui see on kõige kasumlikum,“ tõdes Enefit ASi ärikliendi päikese- ja salvestuslahenduste teenuse juht Mikk Tootsi.