Juhtivad toiduainetootjad võtavad Euroopas kasutusele uue toitumisalase
teabega märgistuse toodete etikettidel. Eestis avaldab uudset infot esimesena
Coca-Cola.
Coca-Cola, Groupe Danone, Kraft Foods, Masterfoods, Nestlé, PepsiCo, Unilever ja Kellogg's võtavad tootepakenditel kasutusele uue märgistussüsteemi, mis annab tarbijatele ülevaatlikku ja tasakaalustatud toitumisalast teavet lihtsal kujul, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
Uus märgistus näitab lisaks seni kasutatavale 100 ml või 100 g kohta käivale infole ka toitainete soovitatavat päevase tarbimise kogust (guideline daily amounts ehk GDA), aidates tarbijatel teha informeeritud otsuseid.
Uus märgistus ei anna ainult teavet kalorite ja toitainete kohta, mis sisalduvad toote ühes portsjonis, vaid näitab ka iga elemendi kohta, kui suure protsendi see moodustab soovitatavast päevase tarbimise kogusest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Järgmise 18 kuu jooksul ilmuvad uued etiketid kõigile nende ettevõtete toodetele kogu Euroopa Liidus.
Seotud lood
Coca-Cola president Muhtar Kent teatas
nädalavahetusel, et suurfirma kolmekordistab investeeringud Venemaale.
Päikeseenergia tootmise hoogsa lisandumise tulemusena on energiaturul tekkinud olukord, kus päikesepaisteliste ilmadega langevad elektrihinnad sageli nullilähedaseks või lausa negatiivseks. Seetõttu on viimastel aastatel päikeseparkide investeeringute tasuvus oluliselt vähenenud. See valmistab enim probleeme päikeseparkidele, mille kõrval puudub tarbimine või salvestuslahendus.