Juhtivad toiduainetootjad võtavad Euroopas kasutusele uue toitumisalase
teabega märgistuse toodete etikettidel. Eestis avaldab uudset infot esimesena
Coca-Cola.
Coca-Cola, Groupe Danone, Kraft Foods, Masterfoods, Nestlé, PepsiCo, Unilever ja Kellogg's võtavad tootepakenditel kasutusele uue märgistussüsteemi, mis annab tarbijatele ülevaatlikku ja tasakaalustatud toitumisalast teavet lihtsal kujul, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
Uus märgistus näitab lisaks seni kasutatavale 100 ml või 100 g kohta käivale infole ka toitainete soovitatavat päevase tarbimise kogust (guideline daily amounts ehk GDA), aidates tarbijatel teha informeeritud otsuseid.
Uus märgistus ei anna ainult teavet kalorite ja toitainete kohta, mis sisalduvad toote ühes portsjonis, vaid näitab ka iga elemendi kohta, kui suure protsendi see moodustab soovitatavast päevase tarbimise kogusest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Järgmise 18 kuu jooksul ilmuvad uued etiketid kõigile nende ettevõtete toodetele kogu Euroopa Liidus.
Seotud lood
Coca-Cola president Muhtar Kent teatas
nädalavahetusel, et suurfirma kolmekordistab investeeringud Venemaale.
Steelhouse Group Estonia OÜ ja
1UP Technology OÜ viisid koostöös Estoveri piimatööstusega ellu uue riivjuustu ja juustukuubiku transpordiliini projekti. Eesmärk oli luua uuenduslik, retseptipõhiselt konfigureeritav ja automatiseeritud tootmisliin, kus toimuks automaatne maitseainete ja muude lisandite doseerimine, samuti ka liinide automaatne pesemine. Lahendus pidi olema lihtsalt hallatav ja suuteline vajadusel korrigeerima inimlike vigade tõttu tekkinud sisendvigu – tänu nutikale juhtloogikale ja paindlikule automatiseerimissüsteemile.