Atria kontserni kuuluv Valga Lihatööstus 
prognoosib käesoleva aasta Maks   Moorits grilltoodete suviseks müügikasvuks 
kolmandiku, kõige kiiremini kasvab toorvorstide tooterühm, teatas 
firma.
Atria Baltic müügi- ja turundusdirektor Riina Aamisepa sõnul võib toorvorstide segmendi kasv ulatuda ligi pooleni. ”Toorvorstide populaarsus hakkas tõusma juba möödunud aastal, esimesed müüginumbrid näitavad, et käesoleval suvel kasvavad need tooted samas tempos,” lausus Aamisepp.
”Teine jätkuvalt kasvav grilltoodete grupp on grill-lihad ja šašlõkid, mille tarbimise kasvuks ootame sel aastal 40%,” sõnas Aamisepp.
”Müügitõus toimub üldise tarbimiskasvu ning mugavuse eelistamise arvelt – Eesti tarbija hindab uudsust, naturaalsust ja valmistamise lihtsust, mis Maks Moorits grillvorste ja grill-lihasid iseloomustab,” märkis Aamisepp.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Grilltooted moodustavad ligi pool Maks Moorits lihatööstuse suvehooaja valmistoodete käibest.
Seotud lood
Kui teie ettevõte on alustamas majandustarkvara juurutust ja otsus on tehtud MS Dynamics Business Centrali (BC) kasuks, siis järgmine valik tuleb teha pilvemajutuse või oma serverites majutamise vahel. Pilv vs. on-prem valik seisab ees ka siis, kui asute Business Centrali versiooni uuendama.