• 07.05.07, 13:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maks Moorits plaanib suvel usinasti vorsti müüa

Atria kontserni kuuluv Valga Lihatööstus prognoosib käesoleva aasta Maks Moorits grilltoodete suviseks müügikasvuks kolmandiku, kõige kiiremini kasvab toorvorstide tooterühm, teatas firma.
Atria Baltic müügi- ja turundusdirektor Riina Aamisepa sõnul võib toorvorstide segmendi kasv ulatuda ligi pooleni. ”Toorvorstide populaarsus hakkas tõusma juba möödunud aastal, esimesed müüginumbrid näitavad, et käesoleval suvel kasvavad need tooted samas tempos,” lausus Aamisepp.
”Teine jätkuvalt kasvav grilltoodete grupp on grill-lihad ja šašlõkid, mille tarbimise kasvuks ootame sel aastal 40%,” sõnas Aamisepp.
”Müügitõus toimub üldise tarbimiskasvu ning mugavuse eelistamise arvelt – Eesti tarbija hindab uudsust, naturaalsust ja valmistamise lihtsust, mis Maks Moorits grillvorste ja grill-lihasid iseloomustab,” märkis Aamisepp.
Grilltooted moodustavad ligi pool Maks Moorits lihatööstuse suvehooaja valmistoodete käibest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.03.25, 17:50
5 tööriietega seotud müüti, mille uskumine on tööstustele kulukas
Tööriided on tööstusettevõtetes lahutamatu osa professionaalsest tööohutusvarustusest. Seetõttu kasutavad paljud Eesti tuntud ja ka väiksemad tööstusettevõtted Lindströmi tööriiete täisteenust, mis tagab töötajatele piisavas koguses riideid, nende professionaalse hoolduse ja tööriiete elutsükli lõpus ka nende ümbertöötlemise või taaskasutamise.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele