Atria kontserni kuuluv Valga Lihatööstus
prognoosib käesoleva aasta Maks Moorits grilltoodete suviseks müügikasvuks
kolmandiku, kõige kiiremini kasvab toorvorstide tooterühm, teatas
firma.
Atria Baltic müügi- ja turundusdirektor Riina Aamisepa sõnul võib toorvorstide segmendi kasv ulatuda ligi pooleni. ”Toorvorstide populaarsus hakkas tõusma juba möödunud aastal, esimesed müüginumbrid näitavad, et käesoleval suvel kasvavad need tooted samas tempos,” lausus Aamisepp.
”Teine jätkuvalt kasvav grilltoodete grupp on grill-lihad ja šašlõkid, mille tarbimise kasvuks ootame sel aastal 40%,” sõnas Aamisepp.
”Müügitõus toimub üldise tarbimiskasvu ning mugavuse eelistamise arvelt – Eesti tarbija hindab uudsust, naturaalsust ja valmistamise lihtsust, mis Maks Moorits grillvorste ja grill-lihasid iseloomustab,” märkis Aamisepp.
Grilltooted moodustavad ligi pool Maks Moorits lihatööstuse suvehooaja valmistoodete käibest.
Seotud lood
Tööriided on tööstusettevõtetes lahutamatu osa professionaalsest tööohutusvarustusest. Seetõttu kasutavad paljud Eesti tuntud ja ka väiksemad tööstusettevõtted Lindströmi tööriiete täisteenust, mis tagab töötajatele piisavas koguses riideid, nende professionaalse hoolduse ja tööriiete elutsükli lõpus ka nende ümbertöötlemise või taaskasutamise.