Renault Nissan allianss säilitas 2006.
aastal müüdud sõidukite arvult neljanda autotootja positsiooni maailmas. Kokku
müüdi 2006. aastal 5 911 171 sõidukit ning saavutati ülemaailmselt
9-protsendiline turuosa, teatas allianss.
Renault ja Nissan müüsid vastavalt 2 433 372 ja 3 477 799 sõidukit. Allianssi peamised kasvupiirkonnad olid Venemaa (+96,9%), Colombia (3,6%), Hiina (22,5%) ning Lähis-Ida ja Aafrika (+15,2%). Renault müügitulemused kasvasid väljaspool Euroopat.
Teistel globaalsetel turgudel tasakaalustas jätkuv kasv Hiinas ning Lähis-Ida turgudel Tai ja Taiwani nõrku müügitulemusi.
Alates 2006. aastast on ühiselt väljatöötatud 2-liitrine otsesissepritsega diiselmootor M1D kõikide Renault ja Nissani mudelite mootorivalikus. Renault võttis liidu raames väljatöötatud 2-liitrise bensiinimootori (M1G) esimest korda kasutusse Clio mudelivalikus 2006. aasta teises pooles.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Renault Nissan allianss, mis sõlmiti 27. märtsil 1999. aastal, on kahe ülemaailmse firma unikaalne partnerlus. Liit moodustati tulemuste parandamiseks ühise järjekindla strateegia, ühiste eesmärkide, tulemustest kannustatud sünergia ning parimate kogemuste jagamise abil. Mõlemad firmad tunnustavad ning tugevdavad jätkuvalt oma identiteeti ja kaubamärke.
Seotud lood
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?