Saku Õlletehase siidrisari Kiss saavutas
43% turuosa, edestades kõiki konkurente, teatas ettevõte.
Kiss siidrisarja jõulist tõusu kommenteerides ütles õlletehase turundusdirektor Karin Sepp, et tootesarja edu taga on intensiivne toote- ja brändiarendus ning julgus luua täiesti uudse kontseptsiooniga puuviljaveini baasil tehtud jooke.
"Edu on toonud sellel aastal turule toodud joogid, mille väljatöötamisel oleme hoolega arvesse võtnud tarbijate maitse-eelistusi ning uusimaid trende. Äärmiselt oluline edutegur on olnud ka pakendiarendus ja efektiivsem kommunikatsioon," ütles Sepp.
2006. aasta maikuus turule toodud Kiss Cherry võitis kiiresti tarbijate südamed ning on praeguseks kujunenud paljude lemmiksiidriks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Teine Saku Õlletehase väga edukas toode oli Kiss Spritzer.
"Novembri esimeses pooles jõuab poelettidele idamaine Kiss Sweet Spice," avas Sepp Saku lähiaja plaane.
Eesti siidrituru kogumaht ulatus 2006. aasta 9 kuuga 6,7 miljoni liitrini.
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.