• 24.10.06, 13:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku Kiss valitseb siidriturgu

Saku Õlletehase siidrisari Kiss saavutas 43% turuosa, edestades kõiki konkurente, teatas ettevõte.
Kiss siidrisarja jõulist tõusu kommenteerides ütles õlletehase turundusdirektor Karin Sepp, et tootesarja edu taga on intensiivne toote- ja brändiarendus ning julgus luua täiesti uudse kontseptsiooniga puuviljaveini baasil tehtud jooke.
"Edu on toonud sellel aastal turule toodud joogid, mille väljatöötamisel oleme hoolega arvesse võtnud tarbijate maitse-eelistusi ning uusimaid trende. Äärmiselt oluline edutegur on olnud ka pakendiarendus ja efektiivsem kommunikatsioon," ütles Sepp.
2006. aasta maikuus turule toodud Kiss Cherry võitis kiiresti tarbijate südamed ning on praeguseks kujunenud paljude lemmiksiidriks.
Teine Saku Õlletehase väga edukas toode oli Kiss Spritzer.
"Novembri esimeses pooles jõuab poelettidele idamaine Kiss Sweet Spice," avas Sepp Saku lähiaja plaane.
Eesti siidrituru kogumaht ulatus 2006. aasta 9 kuuga 6,7 miljoni liitrini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 10:35
Digitaalne revolutsioon laonduses: Directo teenus WMS Direct aitas Farron Tehnika laoprotsessid uuele tasemele
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele