• 24.10.06, 13:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku Kiss valitseb siidriturgu

Saku Õlletehase siidrisari Kiss saavutas 43% turuosa, edestades kõiki konkurente, teatas ettevõte.
Kiss siidrisarja jõulist tõusu kommenteerides ütles õlletehase turundusdirektor Karin Sepp, et tootesarja edu taga on intensiivne toote- ja brändiarendus ning julgus luua täiesti uudse kontseptsiooniga puuviljaveini baasil tehtud jooke.
"Edu on toonud sellel aastal turule toodud joogid, mille väljatöötamisel oleme hoolega arvesse võtnud tarbijate maitse-eelistusi ning uusimaid trende. Äärmiselt oluline edutegur on olnud ka pakendiarendus ja efektiivsem kommunikatsioon," ütles Sepp.
2006. aasta maikuus turule toodud Kiss Cherry võitis kiiresti tarbijate südamed ning on praeguseks kujunenud paljude lemmiksiidriks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teine Saku Õlletehase väga edukas toode oli Kiss Spritzer.
"Novembri esimeses pooles jõuab poelettidele idamaine Kiss Sweet Spice," avas Sepp Saku lähiaja plaane.
Eesti siidrituru kogumaht ulatus 2006. aasta 9 kuuga 6,7 miljoni liitrini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 09:00
Tark energiajuhtimine: lahendus volatiilsele turule ja raugevale investeeringu tasuvusele
Päikeseenergia tootmise hoogsa lisandumise tulemusena on energiaturul tekkinud olukord, kus päikesepaisteliste ilmadega langevad elektrihinnad sageli nullilähedaseks või lausa negatiivseks. Seetõttu on viimastel aastatel päikeseparkide investeeringute tasuvus oluliselt vähenenud. See valmistab enim probleeme päikeseparkidele, mille kõrval puudub tarbimine või salvestuslahendus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele