• 24.10.06, 13:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku Kiss valitseb siidriturgu

Saku Õlletehase siidrisari Kiss saavutas 43% turuosa, edestades kõiki konkurente, teatas ettevõte.
Kiss siidrisarja jõulist tõusu kommenteerides ütles õlletehase turundusdirektor Karin Sepp, et tootesarja edu taga on intensiivne toote- ja brändiarendus ning julgus luua täiesti uudse kontseptsiooniga puuviljaveini baasil tehtud jooke.
"Edu on toonud sellel aastal turule toodud joogid, mille väljatöötamisel oleme hoolega arvesse võtnud tarbijate maitse-eelistusi ning uusimaid trende. Äärmiselt oluline edutegur on olnud ka pakendiarendus ja efektiivsem kommunikatsioon," ütles Sepp.
2006. aasta maikuus turule toodud Kiss Cherry võitis kiiresti tarbijate südamed ning on praeguseks kujunenud paljude lemmiksiidriks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teine Saku Õlletehase väga edukas toode oli Kiss Spritzer.
"Novembri esimeses pooles jõuab poelettidele idamaine Kiss Sweet Spice," avas Sepp Saku lähiaja plaane.
Eesti siidrituru kogumaht ulatus 2006. aasta 9 kuuga 6,7 miljoni liitrini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.06.25, 08:00
Eesti suurim iguse robot leidis kodu Metaprindis
igus kui tuntud masinaehituslike komponentide tarnija on jõudsalt edasi arendanud võimekust robotlahenduste osas. Lineaarrobotite puhul pakutakse reeglina standardlahendusi, milleks on käigupikkused mõõtudes 2000 x 2000 x 1000 mm. Kuid siis esitas huvitava väljakutse ettevõte Metaprint, kes vajas rätsepalahendust tööalaga 4700 x 2600 x 900 mm.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele