Autor: Mariliis Pinn • 24. oktoober 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Saku Kiss valitseb siidriturgu

Saku Õlletehase siidrisari Kiss saavutas 43% turuosa, edestades kõiki konkurente, teatas ettevõte.

Kiss siidrisarja jõulist tõusu kommenteerides ütles õlletehase turundusdirektor Karin Sepp, et tootesarja edu taga on intensiivne toote- ja brändiarendus ning julgus luua täiesti uudse kontseptsiooniga puuviljaveini baasil tehtud jooke.

"Edu on toonud sellel aastal turule toodud joogid, mille väljatöötamisel oleme hoolega arvesse võtnud tarbijate maitse-eelistusi ning uusimaid trende. Äärmiselt oluline edutegur on olnud ka pakendiarendus ja efektiivsem kommunikatsioon," ütles Sepp.

2006. aasta maikuus turule toodud Kiss Cherry võitis kiiresti tarbijate südamed ning on praeguseks kujunenud paljude lemmiksiidriks.

Teine Saku Õlletehase väga edukas toode oli Kiss Spritzer.

"Novembri esimeses pooles jõuab poelettidele idamaine Kiss Sweet Spice," avas Sepp Saku lähiaja plaane.

Eesti siidrituru kogumaht ulatus 2006. aasta 9 kuuga 6,7 miljoni liitrini.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077