Autor: Kadi Heinsalu • 23. oktoober 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Nõo Lihatööstus tahab Lätis saada 10% pakendatud lihatoodete turust

AS Nõo Lihatööstus alustas möödunud nädalal eksporti Lätti, eesmärgiks laieneda kõikidesse Läti kaubanduskettidesse ning saavutada 10%line turuosa pakendatud lihatoodete sektoris.

Seni on lepingud sõlmitud Läti Rimiga ja Riia Stockmanniga, teatas ettevõte.

AS Nõo Lihatööstus ekspordib Lätti põhiliselt viilutatud suitsusinke ja pasteete, kuid tulevikus on plaanis hakata pakkuma ka täissuitsuvorste ja lihasnäkke.Ettevõtte turundusjuhi Simmo Kruustüki sõnul on Läti lihatoodete sektor tegemas läbi samasuguseid muutusi nagu neli aastat tagasi Eestis, mil suurenes oluliselt pakendatud lihatoodete osakaal kaubanduses.Läti turu jaoks muudeti ka Nõo Lihavürsti kaubamärki ja pakendit - tooteid pakutakse Lätis Nõo Cepeškungsi kaubamärgi nime all.AS Nõo Lihatööstus kuulub Eesti suuremate lihatöötlejate hulka, ettevõttes töötab ligi 100 inimest ning ettevõte kuulub kolmele mehele: suurem osa on Toomas Kruustükil, siis Ain Otstavel ja Peeter Kõrv. Ettevõtte käive oli eelmisel aastal 93 mln krooni ja puhaskasum 5,2 mln krooni. 2004. aastal oli puhaskasum 5,7 mln krooni.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077