• 23.10.06, 13:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nõo Lihatööstus tahab Lätis saada 10% pakendatud lihatoodete turust

AS Nõo Lihatööstus alustas möödunud nädalal eksporti Lätti, eesmärgiks laieneda kõikidesse Läti kaubanduskettidesse ning saavutada 10%line turuosa pakendatud lihatoodete sektoris.
Seni on lepingud sõlmitud Läti Rimiga ja Riia Stockmanniga, teatas ettevõte.
AS Nõo Lihatööstus ekspordib Lätti põhiliselt viilutatud suitsusinke ja pasteete, kuid tulevikus on plaanis hakata pakkuma ka täissuitsuvorste ja lihasnäkke.Ettevõtte turundusjuhi Simmo Kruustüki sõnul on Läti lihatoodete sektor tegemas läbi samasuguseid muutusi nagu neli aastat tagasi Eestis, mil suurenes oluliselt pakendatud lihatoodete osakaal kaubanduses.Läti turu jaoks muudeti ka Nõo Lihavürsti kaubamärki ja pakendit - tooteid pakutakse Lätis Nõo Cepeškungsi kaubamärgi nime all.AS Nõo Lihatööstus kuulub Eesti suuremate lihatöötlejate hulka, ettevõttes töötab ligi 100 inimest ning ettevõte kuulub kolmele mehele: suurem osa on Toomas Kruustükil, siis Ain Otstavel ja Peeter Kõrv. Ettevõtte käive oli eelmisel aastal 93 mln krooni ja puhaskasum 5,2 mln krooni. 2004. aastal oli puhaskasum 5,7 mln krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele