Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 16. oktoober 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Õlleturul kasvas enim Pärnu Puls Brewery

Tänavu üheksa kuuga on oma turuosa enim kasvatanud Pärnu õlletootja Puls Brewery. Mullu septembri lõpuks oli pärnakate turuosa 0,6 ja tänavu 3,6 protsenti, teatas õlletootjate liit.

Enim on turuosa kaotanud Viru Õlu. Mullu oli nende turuosa 13,3 ja tänavu 8,7 protsenti.

Eesti õlleturu kogumahuks tänavu üheksa kuuga kujunes ligikaudu 100,6 miljonit liitrit, mis on 3,8% suurem kui mullu samal ajal.

Saku Õlletehase turuosa oli tänavu 46,6 protsenti, mullu 44,9. A. LeCoq Tartu Õlletehase turuosa oli septembri lõpuks 37 ja mullu 36,3 protsenti.

Liit teatas, et endiselt on turuliider Saku Õlletehas, mis suurendas müügimahtu eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7,6% võrra. AS A.LeCoq Tartu Õlletehas müüs koduturul õlut rohkem 5,8% võrreldes eelmise aasta üheksa kuuga. Hästi on läinud AS Puls Brewery-l, kes on vaadeldavas ajavahemikus kasvatanud õlle müügimahtu enam kui kuus korda.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077