Eesti juhtiv etiketitootja Data Print OÜ ei kurda eelmise ega tänavuse aasta mahtude kasvu üle, kuid ettevõtte tegevjuht Triin Anette Kaasik nentis, et selle aasta märksõnad trükitööstuses on kahtlemata toorainega seonduv: korduvad hinnatõusud ning jätkuv defitsiit.

- Data Printi tegevjuht Triin Anette Kaasik.
- Foto: Jassu Hertsmann
“Etikettide trükkimise turumaht suurenes 2020. aastal päris märkimisväärselt: esiteks tekkis nii-öelda üleöö suur nõudlus kõiksuguste desovahendite järele, kusjuures igal pudelil-topsikul pidi ju silt peal olema. Mingil hetkel oli küll tunne, et kõik, kel mingisugunegi villimisliin olemas oli, hakkas neid niinimetatud riiklikult tähtsaid tellimusi täitma,” meenutab Triin Anette Kaasik mullust aastat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiiresti muutuval energiamaastikul ei piisa üksnes ambitsioonist, sest üleminek peab olema ka tasakaalus ning realistlik. “Ühendada tuleb ambitsioon ja pragmaatilisus. Üleminek rohemajandusele on võimalik ainult siis, kui rohelised eesmärgid käivad käsikäes majandusliku loogikaga,“ ütleb FILTER Grupi tegevjuht Egert Killing ning kutsub kõiki, keda energiasektori tulevik puudutab, konverentsile.