Äripäeva Trükitööstuse TOPi võitnud plastkaartide valmistajale oli 2019. aasta väga edukas tänu aasta varem tehtud investeeringule ning toodete ja teenuste portfelli laiendamisele. Ka tänavune aasta on olnud toimekas: ettevõte kolis ja otsib uusi tehnoloogilisi lahendusi.

- Kaardieksperdi asutaja ja juhataja Alar Tammela (vasakul) ning turundusdirektor Priit Kivestu rääkisid, et katsetavad kaartide tegemisel ka uute materjalidega nagu bioplast, puit ja metall.
- Foto: Kaardiekspert
“2018. aastal liikusime suure sammu võrra edasi ning laiendasime oma toodete ja teenuste portfelli. Sama aasta lõpus tegime ka suured investeeringud uutesse seadmetesse – soetasime lasergraveerija ning pakkeliini. See oli meie turu suurust arvestades üsna riskantne otsus, aga tundub, et üha enam kliente usaldab kogu kaartide tellimise ahela meie kätesse,” rääkis plastkaartide trükkimise, personaliseerimise, müügi ja vahendusega ning kaardiprinterite müügi ja hooldusega tegeleva Kaardiekspert OÜ turundusdirektor Priit Kivestu edu tagamaadest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.