Enamasti ei ole parimad kandidaadid aktiivselt tööportaalides tööd otsimas – nad on oma ala spetsialistid, kes töötavad juba endale sobivates rollides ja ei külasta igapäevaselt tööotsinguplatvorme. Seetõttu on nutikas lahendus jõuda nende professionaalideni seal, kus nad tegelikult tegutsevad ja oma valdkonna infot ammutavad.
Palgainfo Agentuuri 2024. aasta töötajate aktiivsuse uuringu tulemustest selgub, et iga neljas töötaja (26%) mõtleb sageli töökoha vahetamisele ja tööpakkumistele on avatud enam kui kaks kolmandikku töötajatest (69%). Aktiivselt on praegu parema töökoha otsingul ehk tööportaalides võimalusi sirvimas vaid umbes iga kümnes töötaja (12%). Vaid viiendik töötajatest (19%) ei otsi üldse tööd ega jälgi tööpakkumisi, kuid isegi neist on pooled aeg-ajalt mõelnud töökoha vahetamise peale.
Toostusuudised.ee pakub võimaluse jõuda terve sihtrühmani, tuues töökuulutused tööstusvaldkonna tipp-spetsialistide ette nende igapäevases meediakeskkonnas, ilma et nad ise aktiivselt tööd otsiksid.
Sihtgrupp: Sihtgrupi moodustavad Eesti keskastme- ja tegevjuhid, spetsialistid ja ettevõtjad järgmistest valdkondadest:
energeetika, ehitusmaterjali-, elektroonika-, toiduaine-, tekstiili-, rõiva-, plasti-, keemia-, mööbli-, puidu-, metsa-, metalli-, masina-, paberi- ja trükitööstus.
Töökuulutuse avaldamine siin tähendab, et teie pakkumine jõuab täpselt nende tööstusvaldkonna ekspertide ja tippspetsialistideni, kes on võimelised suurimat väärtust looma.
Lisavõimalused levitamiseks: Lisaks suurele haardele pakub toostusuudised.ee paindlikke võimalusi avaldada töökuulutusi meie uudiskirjades, Facebooki ja LinkedIni postitusena ning võimendada valdkonna sihtgrupile ka Facebookis.
Toostusuudiste kaudu jõuavad teie tööpakkumised otse nende valdkonna tegijateni, kelle tähelepanu soovite püüda. Siin saavad teie kuulutused nähtavaks just neile, kelle jaoks võib järgmine karjäärisamm olla teie ettevõttes.
Oma töökuulutuse avaldamiseks võta meiega ühendust:
Seotud lood
Kui seni on elektriautod olnud märgatavalt kallimad kui hübriidajamiga sõidukid, siis Opel seab uue standardi, tuues turule uue Frontera, kus nende kahe ajamitüübi hinnavahe on minimaalne. Kas see tähendab, et elektriauto valimine on nüüd lihtsam kui kunagi varem?