Üle seitsmeteistkümne aasta mööblit tootnud Jõgeva ettevõte Softcom hakkas viiruse eest kaitsvaid vahendeid tootma, et kriisis ellu jääda. „Midagi peab ju tegema, kui sul on piltlikult öeldes 60–70 suud, kes tahavad kümnendal kuupäeval süüa saada. Kuidagi peab ju selle asja ära lahendama,” ütles Softcomi juhatuse liige Andrus Toom.
Softcomil on nüüd kokku 10–15 uut toodet: maskid, põlled, kitlid, kostüümid, varrukakaitsed, jalakaitsed. „Nii palju, kui oleme tagasisidet saanud, et millest puudus on, siis kohe teeme,” räägivad ettevõtte juhid Priit Pettai ja Andrus Toom kui ühest suust.
Seotud lood
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?