Kuigi toidu käibemaksu langetamise eesmärk on väga õige ja hea, siis kriitiline küsimus on see, kui suur osa maksulangetusest reaalselt tarbija ostukorvi jõuaks, rääkis Ernst & Youngi maksuekspert Ranno Tingas.

- Ernst & Youngi maksueksperdi Ranno Tingase sõnul on suurim küsimus madalama toiduainete käibemaksu puhul see, kuidas riik suudab tagada ja motiveerida, et see hinnalangus päriselt ka tarbija toidukorvi jõuab.
- Foto: Andras Kralla
Ta meenutas, et kui Tallinnas kunagi müügimaks ära kaotati, siis märgatavat hinnalangust sellega ei kaasnenud. “See on kõige suurem probleem, mida ka rahandusminister Jürgen Ligi on õigesti välja toonud, et kuidas ikkagi see hinnatõus tarbijani jõuaks,” märkis Tingas Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.