Varem autotööstusele tootnud masinatööstus MDC Max Daetwyler Eesti leidis uue kasvu laevatööstusest, rääkis ettevõtte juht Kaili Vohnje Äriplaani konverentsil.

- MDC Max Daetwyler Eesti juht Kaili Vohnje
- Foto: Andres Laanem
“On ettevõtteid, kus läheb väga hästi, mis on tegelikult juba kasvamas ja on ettevõtteid, kus nii hästi ei lähe. Sõltub täiesti sellest, kuhu toodetakse, mida toodetakse,” rääkis Vohnje.
Intervjuus selgitas Vohnje pikemalt, kuidas on Šveitsi kontserni kuuluv Daetwyler Eesti keeruliste oludega kohanenud ja mis praegu masinatööstuse taastumist tagasi hoiab. Juttu tuli ka riigi esimestest sammudest tööstusele tähelepanu pööramisel ning riigi maksutõusudest ja kärbetest.
Küsis Kristjan Kurg.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autoturu kukkumisest pihta saanud masinatööstur leidis uue kasvumootori
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänavu 30. tegutsemisaastat tähistav pereettevõte
Tammer OÜ tõenäoliselt ehitus- ja laevatööstuses tutvustamist ei vaja. Ettevõtte arengut on algusest peale vedanud strateegilised investeeringud innovatsiooni, tootearendusse ja töötajatesse, mis on loonud võimaluse koos muutuvate turgude ja tehnoloogiatega kasvada. Kuidas aga sai kohalikust väikefirmast Põhjamaade suurim projektipõhine metallustevalmistaja, mis ekspordib 90% oma toodangust?