Kriisi ajal peab ettevõtte juht olema empaatiline, et saada adekvaatset infot ettevõttes ja majanduses toimuva kohta, rääkis A. Le Coqi juht Jaanus Vihand.

- A. Le Coqi juht Jaanus Vihand
- Foto: Andras Kralla
“Kui me vaatame oma suure idanaabri poole, siis üks põhjus, miks arvatakse, miks suur sõda lahti läks, oli see, et tal oli ebaadekvaatne informatsioon sellest, mis väljas toimub. Kui juht empaatia nupu välja lülitab, siis ta ei saa ka adekvaatset informatsiooni selle kohta, mis väljaspool toimub. Erinevatel põhjustel: kas inimesed hakkavad teda kartma või ta enam ei kuula lihtsalt, mida räägitakse,” rääkis Vihand.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?