Kaubandusettevõtetele majasiseseid infosüsteeme arendades mõistis Brightspark, et tooteinfo haldamise ja vahetamisega seotud kitsaskohad ulatuvad palju kaugemale. Süsteem töötab Exceli-põhiselt, on keeruline ja ajamahukas. Niisiis arendati välja platvorm – Lexi.Market –, mis on mõeldud suure hulga tooteinfo haldamiseks ja vahetamiseks tootjate ja jaekettide vahel.

- Lexi.Marketi tegevjuhi Kari Maripuu sõnul arendatakse platvormi selliselt, et see oleks globaalselt kasutatav.
- Foto: Kristi Sits
Räägime Äripäeva raadio sisuturundussaates Lexi.Marketi tegevjuhi Kari Maripuuga, mida platvorm võimaldab nii ostu- kui müügijuhtidel teha ning millist väärtust see loob, et kokkuvõttes kõik turuosalised saaks võita. Detsembrist näiteks lisandub platvormile ostujuhi töölaud.
"Kui jaekett huvitub sellest, et ta saaks süsteemsel viisil pakkumisi vastu võtta, neid töödelda, omavahel võrrelda, sortimenti valida, kommunikeerida, tagasisidet anda oma tarnijatele, sõlmida hinnakokkuleppeid, teha kõike seda, siis ta saab võtta kasutusele jaeketile suunatud toote, mille me nimetame ostujuhi töölauaks", kommenteeris Maripuu jaeketile suunatud töövahendit.
Lisaks räägime saates Lexi.Marketi hinnastamisest, raha kaasamisest, välisturgudele liikumisest ja tulevikust. Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Saadet saab kuulata siit:
Eestis loodud lahendus saadab kaubanduses Exceli pensionile
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
igus kui tuntud masinaehituslike komponentide tarnija on jõudsalt edasi arendanud võimekust robotlahenduste osas. Lineaarrobotite puhul pakutakse reeglina standardlahendusi, milleks on käigupikkused mõõtudes 2000 x 2000 x 1000 mm. Kuid siis esitas huvitava väljakutse ettevõte Metaprint, kes vajas rätsepalahendust tööalaga 4700 x 2600 x 900 mm.