• 25.10.21, 07:00

Väiketootja algul hullumeelseks peetud äri edeneb vuhinal

Taimsete toodete tootjale Bon Soyale on edu toonud südame järgi tegutsemine ja lähtumine tarbija eelistustest.
Viiekordse gasellettevõtte Bon Soya ekspordi- ja arendusjuht Karin Miller koos firma toodanguga.
  • Viiekordse gasellettevõtte Bon Soya ekspordi- ja arendusjuht Karin Miller koos firma toodanguga.
  • Foto: Erakogu
„Vaatame mõnikord neid numbreid nukralt, oleks kasumlik ressurss kuhugi mujale suunata, aga kui tarbija nii väga tahab, siis me toodame,“ rääkis saates „Kiired ja vihased“ ettevõtte Bon Soya ekspordi- ja arendusjuht Karin Miller.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 14:39
Sihtriikide messidel osalemine on allhanketööstuse ellujäämise küsimus
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele