Värskes Äripäeva raadio saates "Fookuses tark tööstus" selgub, kuidas digitaliseerimine viis Nefabi äri uuele tasemele – nii-öelda kastivabrikust sai vältimatu osa klientide tarneahelas ehk pakendilogistika partner.

- Tootmine Nefab Eesti üksuses.
- Foto: Veiko Tõkman
Muutuse on toonud lisaks loomingulisusele ja muutuste juhtimisele ka tarneahela protsesside digitaliseerimine, mis loob eeldused suurteks ärimuutusteks. Ärimudelit muutmata ei avaks kliendid Nefabile oma väärtusahelat ehk paremal juhul telliks nad Nefabilt toodetud kaupu ja tegemist oleks tavalise müüja-ostja suhtega, mis kestab soodsama pakkumise leidmiseni.
Seotud lood
igus kui tuntud masinaehituslike komponentide tarnija on jõudsalt edasi arendanud võimekust robotlahenduste osas. Lineaarrobotite puhul pakutakse reeglina standardlahendusi, milleks on käigupikkused mõõtudes 2000 x 2000 x 1000 mm. Kuid siis esitas huvitava väljakutse ettevõte Metaprint, kes vajas rätsepalahendust tööalaga 4700 x 2600 x 900 mm.