Värskes Äripäeva raadio saates "Fookuses tark tööstus" selgub, kuidas digitaliseerimine viis Nefabi äri uuele tasemele – nii-öelda kastivabrikust sai vältimatu osa klientide tarneahelas ehk pakendilogistika partner.

- Tootmine Nefab Eesti üksuses.
- Foto: Veiko Tõkman
Muutuse on toonud lisaks loomingulisusele ja muutuste juhtimisele ka tarneahela protsesside digitaliseerimine, mis loob eeldused suurteks ärimuutusteks. Ärimudelit muutmata ei avaks kliendid Nefabile oma väärtusahelat ehk paremal juhul telliks nad Nefabilt toodetud kaupu ja tegemist oleks tavalise müüja-ostja suhtega, mis kestab soodsama pakkumise leidmiseni.
Seotud lood
Tänapäevane tootmisprotsesside planeerimine nõuab tõhusust – täpsust ja kiirust, mida ei ole võimalik saavutada ilma operatiivsete reaalaja andmeteta. See teema tõusis teravalt esile Covidi ajal, kui tarneahelad olid tugevalt häiritud, ning on jätkuvalt väga oluline, sest rahvusvaheline ärikeskkond on endiselt volatiilne.