PRFoodsi majandusaasta esimese kvartali auditeerimata esialgne konsolideeritud käive suurenes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 12,8%, teavitas ettevõte börsiteate vahendusel.

- PRFoodsi tehas Saaremaal.
- Foto: Irina Mägi
„Akuutse koroonakriisi vaibumisel oleme sisenenud perioodi, mida iseloomustavad inflatsioon, taastunud ja kasvanud nõudlus ning toorainehindade drastiline tõus.“, kommenteerib PRFoods ASi juhataja Indrek Kasela. Tema väitel toetab kallinev tooraine märkimisväärselt ettevõtte enda kalakasvatuse tulemusi, kuigi toodete enda hinnatõus tuleb alles järgmisel aastal. Eesti müügi vähenemine on Kasela väitel tingitud asjaolust, et Eesti-suunaline turism ei toimi ja seetõttu on HoReCa sektor väga oluliselt mõjutatud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Koroonaaeg ei mõjunud raske võlakoormaga kalatootjale PRFoods kuigi hästi, kõva kahjum saadi teises kvartalis, kui koroonapiirangud olid oluliselt leevenenud, nüüd otsib ettevõte võimalusi, kuidas Soome kahjumlikud ärid maha müüa.
Ettevõtte majandusaasta kolmandas kvartalis teenis PRFoods pea 2 miljonit eurot puhaskahjumit.
Soome kalakasvataja Nordic Trouti kümnemiljonine investeering Hiiumaa vetesse seisab juba kolmandat aastat, sest soomlased ei saa kuidagi kokkuleppele kohaliku konkurendi PRFoodsiga. Asi on nii kinni kiilunud, et ministeeriumid kavatsevad juhtunu pärast seadust muuta.
"Leroy kasvas tuleviku arvelt"
PRFoodsi juht Indrek Kasela ütles, et kriisis toimetulemiseks hakatakse rohkem keskenduma kalakasvatusele ning vähem töötlemisele. Tootmist plaanitakse aga kulude kokkuhoiuks ümber suunata.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?