Kalatööstuse PRFoodsi tulemustele avaldab praegu suurimat mõju odavnev kala, mille turuhind on aastaga langenud pea kolmandiku võrra.

- Indrek Kasela juhitav PRFoods peab töötama kala langenud hindade taustal, mis väiksema kasumi kõrval võiks anda võimaluse ka agressiivsemalt eksportida.
- Foto: Liis Treimann
PRFoods teatas enda finantsaasta kolmanda kvartali tulemused, mis pandi paika märtsi lõpu seisuga. Kui eelmise aasta sama perioodiga võrreldes müügitulu suurenes 18,1 miljonilt eurolt 18,5 miljonile, siis puhaskahjum suurenes 1,2 miljonilt eurolt 1,7 miljonile, teatas ettevõte börsile.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.