Siinmail A. Le Coqi brändi all tegutsev Olvi Grupp suurendas esimeses kvartalis käivet, ent pidi leppima koroonaviirusest tingitud suurima mõjuga just Eestis.

- Olvi Grupi toodangut tuntakse Eestis peamiselt A. Le Coqi kaudu.
- Foto: Raul Mee
Grupi juhtkond tunneb rõõmu Eesti aktsiisilangetuse jätkuvast mõjust. Mullu juulis langetatud aktsiisi mõju jätkus märtsi alguseni. Grupp müüs esimeses kvartalis mullu sama perioodiga võrreldes Eestis liitrites arvestatuna 5,5 protsenti rohkem alkoholi, müügitulu suurenes sel ajal 8,2 protsenti. Samas oli Eesti Olvi Grupi üksustest kõige väiksema kasvuga.
Seotud lood
Kiiresti muutuval energiamaastikul ei piisa üksnes ambitsioonist, sest üleminek peab olema ka tasakaalus ning realistlik. “Ühendada tuleb ambitsioon ja pragmaatilisus. Üleminek rohemajandusele on võimalik ainult siis, kui rohelised eesmärgid käivad käsikäes majandusliku loogikaga,“ ütleb FILTER Grupi tegevjuht Egert Killing ning kutsub kõiki, keda energiasektori tulevik puudutab, konverentsile.