• 13.04.20, 08:42

PRFoods suurendas käivet, ent kannatas ka eriolukorra tõttu

Kalatööstusel PRFoods lõppes märtsis kolmas kvartal, mille müüks kasvas mulluse sama perioodiga võrreldes 2,3 protsenti. Samas müüke vähendas selgelt eriolukorra kehtestamine Eestis ja Soomes, selgus börsiteatest.
PRFoodsi juht Indrek Kasela.
  • PRFoodsi juht Indrek Kasela. Foto: Tanel Meos
PRFoodsi 2019./2020. aasta kolmanda kvartali auditeerimata esialgne konsolideeritud käive oli 18,49 miljonit eurot. Kui müük kasvas kokku 2,3 protsenti, siis segmenditi kala ja kalafilee müük suurenes 23,8 protsenti ning suitsutatud toodete müük vähenes 12 protsenti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.11.24, 18:01
Maailma suurim kaablitootja Prysmian keskendub aina enam täislahendustele
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele