PRFoods suurendas käivet, ent kannatas ka eriolukorra tõttu
Kalatööstusel PRFoods lõppes märtsis kolmas kvartal, mille müüks kasvas mulluse sama perioodiga võrreldes 2,3 protsenti. Samas müüke vähendas selgelt eriolukorra kehtestamine Eestis ja Soomes, selgus börsiteatest.
PRFoodsi 2019./2020. aasta kolmanda kvartali auditeerimata esialgne konsolideeritud käive oli 18,49 miljonit eurot. Kui müük kasvas kokku 2,3 protsenti, siis segmenditi kala ja kalafilee müük suurenes 23,8 protsenti ning suitsutatud toodete müük vähenes 12 protsenti.
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.