Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
PRFoods suurendas käivet, ent kannatas ka eriolukorra tõttu
Kalatööstusel PRFoods lõppes märtsis kolmas kvartal, mille müüks kasvas mulluse sama perioodiga võrreldes 2,3 protsenti. Samas müüke vähendas selgelt eriolukorra kehtestamine Eestis ja Soomes, selgus börsiteatest.
PRFoodsi 2019./2020. aasta kolmanda kvartali auditeerimata esialgne konsolideeritud käive oli 18,49 miljonit eurot. Kui müük kasvas kokku 2,3 protsenti, siis segmenditi kala ja kalafilee müük suurenes 23,8 protsenti ning suitsutatud toodete müük vähenes 12 protsenti.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.